středa 19. února 2020

Výzva "3x3"


Fotografickou výzvu 3x3  vyhlásila Dáša z blogu Cestou necestou a úkolem výzvy bylo vybrat si tři témata a ke každému vyfotit tři fotky. Blogových výzev se zúčastňuji ráda - je to taková příležitost, při které člověk narazí na nové blogy, nové autory...
Ale musím přiznat, že tentokrát moje účast bude trochu pod heslem "Důležité je zúčastnit se", protože se mi to focení nějak nedařilo. Plánovala nafotit fotky do výzvy na sobotním výletě, ale ukázalo se, že téma "křížky" není úplně to nejvhodnější, když vyrazíte do bývalého vojenského prostoru - nepotkali jsme ani jeden. A vypuštěný rybník byl taky trochu čára přes rozpočet. Takže pak už to byla čirá improvizace a dvě témata jsou nafocená mobilem, takže to podle toho vypadá.


Téma první - Cesty a značky

Turistické značky nás  provází na většině našich výletů, takže byly mou první volbou.




Téma druhé - Domovní znamení

Když procházím uličkami Malé Strany, stačí zvednou oči ...




Téma třetí - Dneska cestou z práce ...

... co mi padlo do oka.... (aneb téma náhradní)






A titulní fotka je ze záměru nafotit řeku. Jenže jsem stihla jen jednu fotku z okna v polední pauze pracovního jednání. Skončili jsme pak výrazně později, než jsem počítala a na focení už byla tma. Ale fotka se mi docela líbí, tak jsem ji použila taky...

57 komentářů:

  1. Stáni, zvolila jsi originální témata a fotky jsou moc hezké. Výzvy si se zúčastnila plnohodnotně. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Stáni tvé fotky jsou nádherné.. úžasně jsi výzvu pojala.
    Příroda je tak nádherná. Krásný den ti přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, děkuji, jsem ráda, že se ti fotky líbí. Měj se pěkně

      Vymazat
  3. Stáňo, super témata. Stověžatá matička nikdy nezklame, ani les a voda.
    Moc povedené.
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, děkuji. Já měla původně trochu jiné plány, ale jeden mi zhatily okolnosti (prostě jsem žádný křížek nepotkali) a druhý dlouhá porada. A náhradní jsem pak fotila narychlo mobilem (takže z asi 20 fotek bylo použitelných přesně těch 6 :))

      Vymazat
  4. Stáni, výzvu jsi pojala přesně dle zadání. Rozhlédnout se, zastavit se a něco zajímavého vyfotit. Tebe, jako pravidelného turistu, nás jen občasné turisty, značky doprovází asi neustále, hezký nápad. A domovní znamení další skvělý nápad, prostě jen zvednout hlavu a to v dnešní době, kdy všichni hledí do mobilu, každý neumí. A třetí téma, ...máš krásnou cestu z práce, kolem řeky a úžasnými uličkami.
    Děkuji za Tvé pojetí výzvy, zvládla jsi ji na výbornou. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, jsem ráda, že jsem snad tedy naplnila tvé představy o výzvě. Když mi nevyšly původní plány, tak jsem trochu improvizovala. Ale chtěla jsem mít fotky nafocené speciálně pro výzvu, ne třeba dřív (ve svém "archivu" bych třeba fotek křížků našla mraky - mám pro tyhle drobné artefakty u cest slabost, takže je fotím furt)

      Vymazat
    2. A já se k Dáše připojuji. Pojala jsi výzvu přesně jako já, zastavila se a fotila.
      Také bych mohla z archívu vytáhnout daleko působivější, krásnější a dokonalejší, ale ta autentičnost vůči ročnímu období prostě byla dokonalejší než fotky z Karibiku ve 30 st.
      Za mne tleskám a je to neotřelé, napadivé, jsi šikovná Veveruška. :-)

      Vymazat
  5. Fotky jsou parádní. Fotit Prahu asi nikdy neomrzí. A ty turistické značky jsou skvělý nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věro, já kupodivu Prahu moc nefotím, a to pracuju ve zvlášť fotogenické části města. Asi právě, že tudy chodím pořád...

      Vymazat
  6. Zajímavá témata i krásné fotografie. Turistické značky mi připomněly bývalou kolegyni, která někdy dělá značkařku. Díky blogům vás ostatních poznávám krásy Prahy, jako jsou třeba domovní znamení nebo kouzelné uličky. Labutě jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžo, dělat značkařku je můj plán na důchod :). Na domovní znamení koukám ráda, líbí se mi.

      Vymazat
  7. Náhodou moc primna témata s prima neokoukanými fotkami.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. No, já bych to tedy za žádný průšvih nepovažovala - fotky se mi moc líbí, máš moc krásnou cestu do práce.
    Pokochala jsem se!
    Děkuji a přeji hezké odpoledne, Stáňo.
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, tahle cesta z práce není nejkratší, ale občas tudy v zimě chodím, protože je hezčí (v létě chodím Valdštejnskou zahradou - to je cesta nejkratší a nejhezčí)

      Vymazat
  9. Stáňo, moc zajímavé fotografie. Umíš se dívat se otevřenýma očima. Poslední se mně líbí nejvíc.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji. Mně se asi nejvíc líbí ta titulní - jsou na ní zajímavé mraky.

      Vymazat
  10. Holky, píšu to vám všem....jste úžasné fotografky:-)

    OdpovědětVymazat
  11. To je skvělá výzva. Domovní znamení je moc krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, plánuju, že domovní znamení vyrazím někdy fotit s foťákem (tentokrát jsem fotila jen mobilem). Pracuju na Malé Straně a tam je domů se znameními víc, takže by bylo ještě co ukázat.

      Vymazat
  12. Já se taky zapojila a zatím nemám čas na článek, protože jsme se pustili do rekonstrukce poslední místnosti - obýváku.
    Tvoje účast je povedená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, koukala jsem, že už jsi to zvládla. A obývák jsi do toho hezky zapojila :)

      Vymazat
  13. 👍👏 Moc mě tento článek oslovil. ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Domovní znamení a Praha. Výzva v tvém podání mne nadmíru potěšila. Jak už se těším až bude krásně a já zas budu moct vyrazit na toulky. Lesem i městem....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Na toulání se těsím taky. teď aby se člověk bál, že uletí :)

      Vymazat
  15. Výborné téma jsi vybrala. Moc se mi líbí. Fotky máš luxusní. M.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,
    to je moc pěkná výzva, zkusím se jí taky zúčastnit a teď v týdnu něco nafotit. Musím tedy promyslet vhodná témata:-) Tvoje se mi moc líbí, obzvlášť domovní znamení.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, díky. Domovní znamení mám cestou z práce hezky po ruce (tedy po cestě), tak na ně padla volba.

      Vymazat
  17. Stano, ja myslim, ze je to moc pekne, ta temata jsou zajimava, nabrezi nadhera. M.

    OdpovědětVymazat
  18. Parádní fotky. Těma turistickýma značkama jsem se vrátila zpět do let mírně pubertálních. Chodila jsem do turisťáku a o prázdninách jezdila na putovní tábor...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My se s manželem známe z táborů (tedy neputovních) a nějak mám náklonost k lesu a výletům vydržela...

      Vymazat
  19. Příroda a turistické značky, nerozlučná dvojka jako téma dobrý nápad. Domovní znamení a fotky jen tak - krása! Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, turistika je naše společné hobby s manželem, takže turistické značky ke mně prostě patří... No a pokud jde o ty další fotky - mám štěstí, že cestou z práce je na co koukat.

      Vymazat
  20. Parádní fotky jak z cesty do práce, tak i cest podle turistických značek. :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Domovní znamení jsou velmi zajímavá a je to originální téma a cestou z práce nafotit něco tak krásného, to můžu jen závidět. Paráda!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cestou z práce mám opravdu na co koukat - v zimě tedy jen když si trochu zajdu (v létě i na té nejkratší cestě). Malinko stinná stránka jsou v sezóně všudypřítomné davy turistů.

      Vymazat
  22. Ta první fotka je opravdu moc povedená! Škoda, že jsi neměla čas na další. Výzva je tedy zajímavá, podobnou jsem ještě nikde neviděla :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem to fotila, tak právě bylo krásné, fotogenické počasí, řeka by se fotila jedna báseň. Druhý den pak už bylo pošmourno, tak fotky nejsou tak pěkné.

      Vymazat
  23. Tvá témata se mi moc líbí.Jsou zase jiná a musím říct,že mě by nenapadly.Jak jsem málo nápaditá.Domovní značky jsou parádní a hodně se mi líbí turistické značky.Hlavně proto,že jsou mně blízké.Tatínek byl předsedou značkařského oddílu a jako malé holky jsme s ním se sestrama chodily a značky malovaly.Díky moc za to téma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, jsem ráda, že tě má témata zaujala. Ty jsi zas měla ve výzvě fakt krásné fotky (a témata byla taky pěkná)

      Vymazat
  24. To jsou krásné fotografie. Zajímavá témata. Zaujala mě hlavně ta domovní znamení. To je opravdu parádní. Samozřejmě pohledy na vodní hladinu...úžasné. Děkuji za krásné fotografie i článek

    OdpovědětVymazat
  25. Stáňo, krásné fotky. Prahu miluju, to už jsem Ti možná psala a taky, že tiše závidím :-) Měj se. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, mám to štěstí, že pracuju v historickém centru Prahy, takže v okolí mého pracoviště je na co koukat (na druhou stranu cestou z práce dost často obcházím davy turistů a zakopávám o odstavené koloběžky...)

      Vymazat
  26. Málo kdo dnes chodí po městech se vztyčenou hlavou, natož aby se koukal nahoru na to, jak jsou které domy zdobené. Kdysi jsem takto procházel Brno a nestačil jsem se divit kolik nádhery se skrývá ve starých fasádách.Ty pražské jsou jistě taky parádní!
    Turistické značky jsou docela originální téma k focení! Skvěle splněná výzva!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Patriku, Praha v tomto skýtá spoustu podívané. Většinou po městě spěchám odněkud někam, ale občas zpomalím a zvednu hlavu. Budu přístě myslet i na to, abych vytáhla aspoň mobil, když už sebou do práce netahám foťák ;-).
      Turistické značky jsou našimi věrnými průvodci na toulkách (i když jsme jim občas i nevěrní a držíme se jen GPS), tak mne automaticky napadly...

      Vymazat
  27. Náhodou ta témata jsou super. A turistické značky fotím téměř při každém výletu taky :-D Zakomponovávám je pak do fotokoláží shrnujících výlet. A navíc turistická značka dá fotce ktajinky takovou "hloubku". Moc ráda se začtu do tak pěkného blogu,ale toho času, co to zbaští :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti fotky z mé výzvy líbily. Hezký den

      Vymazat
  28. Stáňo, ty se touláš cestou z práce krásnými uličkami, mám to tam ráda. Díky, ráda jsem se podívala. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, Malá Strana má své půvaby. Už se těším, až mi zas otevřou Valdštejnskou zahradu a budu do práce chodit tudy.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)