středa 26. října 2022

Barevný podzim 2 - podzimní výzva

 Jak už jsem psala tady, zbyly mi ještě nějaké fotky z našeho výletu do Průhonického parku, které jsem v článku o něm nepoužila. Současně hodí i do podzimní výzvy, protože podzim je v Průhonickém parku opravdu barevný, tak jim věnuji ještě jeden článek.
 
 

Tentokrát v podstatě bez komentáře - on je ten barevný podzim vlastně ani nepotřebuje









 

34 komentářů:

  1. Krása, Stáňo, tyhle barvy mám moc ráda.
    Přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, hezký prodloužený víkend plný podzimních barev i tobě.

      Vymazat
  2. Jo,jo byla by škoda sem ty krásné fotky nedat.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, díky za pochvalu fotek. A přeju krásný prodloužený víkend

      Vymazat
  3. Já mám nejradši podzim u vody, nebo v horách. Moc krásné fotky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu netřeba komentář, nádherné fotky ♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Stáni,
    hned ta první fotka s dřevěným moste je úplně parádní. Já jsem dneska dorazila do Lázní Bohdaneč a užila jsem si místní lázeňský park, který je opravdu povedený.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, lázeňský park teď bude určitě krásně barevný. Užij si to tam

      Vymazat
  6. Krásné fotky, já ty barvy taky miluji a přijde mi, že hlavně letos si je náramně užívám :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, letos se to babí, resp. asi spíš tereziánské léto povedlo.

      Vymazat
  7. Stáňo, v Průhonicích muselo být krásně. Hezké fotky. J

    OdpovědětVymazat
  8. Marcela Nordic Passion29. října 2022 v 20:06

    Podzim je dokonaly ve sve barevnosti, tve fotky jen dokazuji. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám podzim právě pro tu jeho barevnost moc ráda.

      Vymazat
  9. Překrásné fotografie. Moc děkuji za další super příspěvek a přeji ti krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Stáňo, krásný podzim u Tebe ! Je tak fotogenický, plný barev... Pozdravuju,Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, fotilo se to úplně samo - celá paleta podzimních barev. Mám podzim ráda a ráda ho fotím, takže jsem z těch Průhonic měla fakt spoustu fotek :)
      Měj se hezky

      Vymazat
  11. Dálší pěkné fotky podzimu ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)