neděle 23. října 2022

Barevný podzim - podzimní výzva

Blogové výzvy mám ráda, takže když jsem narazina na foto výzvu Barevný podzim, tak jsem moc neváhala, a Jarušce, která ji na svém blogu vyhlásila, jsem napsala, že se zúčastním. Původně jsem chtěla použít fotky z Průhonického parku, které už se mi nevešly do článku.  Ale protože ani já jsem neodolala  a nechala dnešním teplým a slunným odpolednem vytáhnout ven, tak dnes vložím fotky čerstvé. 
 


 
Když se řekne podzimní barvy, automaticky se mi vybaví okrová, hnědá, žlutá  a červená - barvy podzmního listí v korunách stromů i toho spadaného na zem. Však také to jsem fotila nejvíc...
 
Hranice podzimu aneb naposled posekaná tráva a s ní sebrané listí, jen mezi stromy techniika nezajela








Tady se nám vybarvil nejen strom...
  
Věřím, že se vám aspoň některé fotky líbily, byť nejsou z žádného mimořádně zajímavého nebo atraktivního místa, ale "jen" z našeho sídliště a jeho bezprostředního okolí, kam mne nohy během dvouhodinové procházky donesly.
Zbývající průhonické fotky, které by se hodily do výzvy, vám možná ale ještě ukážu někdy příště.


43 komentářů:

  1. I taková procházka po sídlišti překvapí podzimní paletou barev. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme za domem park, takže koukáme na barevné stromy. A pár fotek je z Hostivařského lesoparku, který mám kousek.

      Vymazat
  2. Miluji barvy podzimu :). Já mám letos také nasbírané fotky jen pouze z našeho města, není moc prostoru někam jezdit :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Kdo se umí dívat, najde krásu i na sídlišti!
    Stáňo, ráda jsem se podívala!
    Přeji pohodové pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já to mám navíc ze sídliště kousek do "lesa" část fotek je z Hostivařského lesoparku. A i to sídliště je teď fakt barevné.
      Měj se pěkně

      Vymazat
  4. Stáňo, hezký podzim u Tebe. Přeju pěkný den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Stáni, nemusí být atraktivní místo, aby mohly vzniknout krásné fotky. A tvoje krásné jsou. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji za pochvalu fotek. Jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat
  6. Když podzim začne svými barvami malovat, tak to má hezké všude. I třeba na sídlišti.
    Takže vydařené fotečky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, kvůli těm barvičkám mám podzim ráda...
      Měj se fajn

      Vymazat
  7. Když je zeleň na sídlišti, je i tam hezké nakouknoutí. Podzim prostě umí vyčarovat úžasné odstíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, já mám naše sídliště ráda - stromů je tu dost a navíc to nemáme daleko do lesa, k rybníku i k přehradě. A všude je teď barevno...
      Hezký den

      Vymazat
  8. Barevné, podzimní, uklidňující. I na sídlišti je na co se dívat.
    Pěkný nový týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, hezké podzimní dny i tobě. Jsem ráda, že se fotky líbí.

      Vymazat
  9. Miluju podzim a jeho barvy. Moc hezky pojata výzva, Stáni.
    Měj pěkný den. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolo, díky za návštěvu i milá slova.
      Měj se fajn

      Vymazat
  10. Na tohle barevné listí jsem se hrozně těšila! Je to jedna z věcí, kterou na podzimu miluju :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné fotky! Podzim jsem si letos docela oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, však on je letos podzim parádní (jen v tom týdnu, co jsme měli dovolenou, se moc nepředvedl).

      Vymazat
  12. Vija
    Hezký barevný podzim u vás. J

    OdpovědětVymazat
  13. Letos se to počasí vyvedlo, ačkoliv to ze začátku vůbec tak nevypadalo. Výjimečně jsem jel autem do práce a cestou z práce místo mlhy vykouklo "napůl" sluníčko a svítilo do těch všech odstínů žluté, oranžové, červené, okrové a kdoví jaké ještě barvy. Byla to krásná podívaná když jsem projížděl těmi Třebovskými stěnami.
    A ve čtvrtek jsem byl na Divoké Šárce, taky to hrálo všemi barvami. Pokud není pršlavo, asi mám podzim nejradši.

    A kotelnu (nebo co to je), vám vybarvili taky moc pěkně! Přeji krásný nový pracovní týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martine, sluníčko na podzim má občas takové fajn měkké světlo, které umí podzimní barvy hezky zvýraznit.
      Kotelnu si odhadl správně. Je na ni příjemný pohled a doufám, že nikdo nebude mít potřebu ji posprejovat...
      Hezké podzimní dny

      Vymazat
  14. Podzimní příroda je prostě nejkrásnější! Škoda, že nikdy moc dlouho nevydrží, ale ty procházky vedle barevných stromů stojí za to. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Stáni,
    já myslím, že se ti fotky moc povedly.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Podzim miluji, takže tento článek je pro mě krásným pohlazením a potvrzením, jak je podzim nádherným obdobím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám podzim ráda - právě pro jeho barevnost.

      Vymazat
  17. Stáni, to jsou moc krásné fotografie a moc hezky jsi výzvu pojala. Děkuji moc za účasti a omlouvám se, že mi to uniklo. Vše okamžitě napravím.preji ti krásné dny a těším se na další příspěvek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já se přiznám, že si nejsem jistá, jestli jsem se vůbec přihlásila. Takže možná spíš chyba na mé straně.

      Vymazat
  18. krásné fotky :) miluji podzim, barevné listí, sbírání hub... les má úplně jiné kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se podzim povede jako letošní říjen, tak je opravdu úžasný.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)