pátek 21. října 2022

Brand box - říjen 2022

 Tentokrát jsem od pošťáka přebírala obrovskou krabici, protože spolu s Brand boxem dorazil i Glanz box. Takže jsem byla fakt ráda, že mne zásilka zastihla doma a nemusela jsem ji vláčet z pošty. Glanz box si nechám za na někdy jindy a dneska  se  podíváme na  Brand box, který měl stručný název "Podzim 2022". 
 

Space cookies Bonavita (250 g - 54,90)

Prvním výrobkem z boxu byly minicokies z celozrnné mouky s obsahem bílé čokolády, které jsou novinkou na trhu. Mohou se smíchat s jogurtem nebo mlékem jako rychlá snídaně. Já je asi sezobu v práci jen tak -  nemám ráda rozmáčené sušenky. K dostání by měly být v Tescu nebo na e-shopu Bonavity.

Čokoláda Karamel Orion (2x 87 g - 37,90/ks)

Další novinka - mléčná čokoláda s obsahem karamelu doplněným  lískovými oříšky nebo kousky karamelu. Mne příliš nenadchla - mléčné čokolády na mne dost často bývají příliš sladké a navíc nemám ráda karamel (a ani čokoládu se sušenkami). Tu oříškovou asi sní manžel a tu sušenkovou někomu věnuju.

Ovesná kaše Belgická čokoláda Dr. Oetker (52 g - 21,90)

Instantní kaše  je novinka, která mne naopak potěšila. Obsahuje celozrnné ovesné vločky,  belgickou čokoládu a kousky kakaových bobů a měla by mít nízký obsah cukru. Instatní kaše využívám v práci jako nouzové svačiny a tahle příchuť mi myslím bude chutnat. 

Birell Višeň&Ostružina (500 ml - 19,90)

Nová varianta ochuceného nealko piva s příchutí višně a ostružiny je bez konzervantů, umělých barviv a má vysoký podíl ovocné šťávy. Jde o limitovanou edici. U nás ji asi vypije  syn nebo jeho přítelkyně, já ochucená piva moc nemusím.
 
Chipsy Barbecue KetoDiet (25 g - 49 Kč)

Proteinové chipsy s nízkým obsahem sacharidů  mají příchuť barbecue a jsou z řady dietních potravin KetoDiet. Ať už budou chutnat jakkoliv, tak cena skoro padesát korun za 25 g chipsů je dost masakr. Sama bych si je nekoupila, ale ochutnám je ráda.

Špaldová mouka Babiččina volba (1 kg - 49,90)

Špaldová mouka je dostupná ve dvou variantách - hladká a celozrnná. Má oříškovou chuť a je zdravější variantou klasické pšeničné mouky - může se místo ní používat na běžné pečení. Tehle kousek z boxu ráda využiju.

Bella Italia Bylinkové Havlík (220 g - 26,90)

Extra dlouhé tyčinky jsou vyrobeny z výběrové mouky as olivovými olejem a doplněny bylinkami, z nichž nejvýraznější by mělo být oregano. Jde o novinku na trhu. Tyčinky se u nás neztratí a bylinkové ráda vyzkouším.

Bella Italia Clasic Havlík (220 g - 26,90)

I tyto tyčinky jsou novinka vyrobená z   z výběrové mouky a olivového oleje, jen místo bylinek jsou klasicky ochuceny solí. Výborně  se hodí třeba k vínu. I tyto tyčinky u nás určitě najdou uplatnění. 

Pasírovaná rajčata Podravka (500 g - 24,90)

Pasírovaná  rajčata jsou bez soli, konzervantů a barviv a měla bybýt vyrobena z rajčat do 24 hodin od jejich sběru. Pasírovaná rajčata při vaření využíváme a tahle jsme myslím ještě neměli, takže je rádi vyzkoušíme.

Capucino Jaccobs (92 g - 65 Kč)

Asi tušíte, že instantní kafe s mlékem a cukrem mi v boxu žádnou radost neudělalo - nepiju ho ani já ani nikdo v mém okolí. Budu se muset poohlédnout po někom, komu ho věnuji. Krabička obsahuje celkem 8 samostatně balených porcí.
 
Box jsem získala v rámci spolupráce za zvýhodněnou blogerskou cenu

Celkem jsem v boxu našla 11 výrobků v celkové hodnotě kolem 410 Kč, což považuji za docela slušné. Celkově jsem s boxem docela spokojená. Nebylo tam sice nic, nad čím bych udělala "wow", ale byl tam takový mix všeho - pití, sladké, slané... Kladně hodnotím i to, že v boxu bylo i poměrně hodně novinek. Některé ráda vyzkouším (kaše, tyčinky, cookies...) nebo využiju (mouka, rajčata), jiné se tak úplně nepotkaly s mými chuťovými preferencemi (instantní káva, čokolády), ale to už tak bývá...  Kdybych to měla vyjádřit v procentech - tak jsem spokojená tak  na 80 %.
 
A kdyby se vám zachtělo box taky vyzkoušet, tak můžete využít slevový kód, který jsem dostala pro své čtenáře. Platí do konce roku a díky němu získáte jednak 10% slevu a jednak dva bonusové produkty navíc.
veverkoviny10


44 komentářů:

  1. Stáňo, celkem slušný obsah - kaše, rajčata, tyčky... Docela by mě zajímalo, jaká bude ta mouka, protože kvalita klasických (hladká, polohrubá) této značky mi opravdu nevyhovuje...
    Přeji pohodový víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já Babiččinu mouku v podstatě nekupuju, jen jsem už měla nějakou z boxu, tuším celozrnnou, a ta mi žádné problémy nepůsobila (většinou jsem ji míchala na půl s normální). Ale máma si na ní loni na Vánoce taky trochu stěžovala. Tak uvidíme.
      Hezký zbytek víkendu

      Vymazat
  2. Stáni, celkem dobrý box. S tou instantní kávou bych taky nevěděla, kam s ní. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já jsem nekafař, syn taky, máma a manžel nesladí, takže u nás je to trochu problém. Poslední kafe 3 v 1 z boxu jsem nakonec udala přes FB.
      Měj se fajn

      Vymazat
  3. Stáňo, ahoj. Mě zaujala špaldová mouka, od této značky jsem ji ještě neměla. Obsah je pestrý, určitě využiješ. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, nevyužiju akorát kafe. A trochu váhám s těmi čokoládami - jestli vyzkoušet a risknout, že mi nebudou chutnat nebo je někomu dát. Možná jednu ochutnám a když to nebude ono, tak skončí v ovesné kaši ;-), což je můj způsob, jak naložit s čokoládami, co se mi zdají hodně sladké - když dám dvě kostičky na misku, tak se to ztratí :D.
      Hezký den

      Vymazat
  4. Dobrý obsah doručené krabice. Až na tu kávu(vadil by mi cukr) bych neměla problém vše nějak využít.
    Měj pěkný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, taky jsem byla v podstatě spokojená - u takovéhle koupě na slepo se vždycky stane, že je tam něco, co člověku nepadne do chuti.
      Hezký zbytek víkendu

      Vymazat
  5. Ahoj Stáňo, přijde mi, že je fajn složení boxu, určitě by mohlo být zajímavější, to jo, ale lepší se. : )) Tak at produkty chutnají!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, nestěžuji si, řekla bych, že v poslední boxy se vylepšily, co do počtu novinek.
      Měj se fajn

      Vymazat
  6. Asi bych využil všechno až na to kafe. I když plněné polštářky taky není něco co bych musel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martina, já si myslím, že to od Bonavity nejsou polštářky, ale mini sušenky. Polštářky taky nějak extra nemusí.
      Měj se

      Vymazat
  7. Zajímavý box, mě by asi největší radost udělala špaldová mouka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mouka je bez problémů k využití... Mě potěšila třeba k kaše - nosím si je jako nouzovou zásobu do práce. A bez problémů taky užiju rajčata...

      Vymazat
  8. Perfektní box, byla jsem moc ráda za čokolády. Já článek o boxu budu dávat na blog zítra dopoledne :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Vija
    Do práce bych ochutnala kaši, jinak dost novinek k ochutnání. Hezkou neděli měj, Stáňo. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mne to bude s kaší stejné - taky poputuje do práce. Doma si vařím kaši klasicky z vloček.
      Měj se fajn

      Vymazat
  10. Box vypadá hodně dobře, obsah by mě potěšil. Hned bych sáhla po tom ostružinovém Birellu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Birelly moc nejsem, takže ho schovám synovi nebo jeho přítelkyni a pak jen ochutnám.

      Vymazat
  11. Obsah boxu by se moc líbil i mně, využila bych všechno, a to si moc často při prohlížení boxů neříkám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně box nebyl špatný, i když nevím, co s kafem :).

      Vymazat
  12. Tak nejvíce mě nadchla čokoláda :D Já jsem si zrovna koupila Milku a dost se divím, že ji mám už asi tak 3 dny a stále není snězená :O :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda hořké čokolády a tohle bude nejspíš hodně sladké... Uvidíme, jestli ji sní manžel.

      Vymazat
  13. Obsah by vyhovoval i mým chuťovým buňkám. Je to docela dobrý výběr. Znám kaši, kafe, rajčata i birell:-) Přeji krásný týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já jsem byla taky docela spokojená.
      Měj se fajn

      Vymazat
  14. Zajímala by mě mouka- špaldovou kupuju jinou značku, a ty tyčinky 😉
    Tak ať chutná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, já myslím měla nějakou špaldovou právě od této značky a přišla mi celkem OK.

      Vymazat
  15. Já také nemám ráda karamel :D. Špaldová mouka a pasírovaná rajčata se u nás vždy hodí :D.

    OdpovědětVymazat
  16. Musím říct, že tohle je snad první box, kde by mi udělalo radost prakticky vše :) Já bych teda ty plněné čokolády vyzkoušela moc ráda... :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám ráda karamel a většina mléčných čokolád je na mne sladká. Tak ještě uvidím, co s nimi provedu.

      Vymazat
  17. Z boxu mě zaujaly pouze čokolády Orion, které už jsem neměla ani nepamatuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čokoládu od Orionu zrovna dojídám, ale má 80 % kakaa - já jsem prostě na hořké. Tyhle buď sní manžel nebo skončí ve snídaňové kaši.

      Vymazat
  18. Ahoj Stáni, já jsem pěkně mlsná, takže do boxů s jídlem se prostě nepouštím. Z tohoto bych asi taky byla zklamaná...Tenhle nový Birell je zatím asi nejhorší co mají chuťově. Čokolády od Orion beru jako v pohodě, ale taky znám lepší. Špaldovou mouku jsem si koupila kdysi Pernerku a ještě jí furt mám, nějak po ní nesahám nevidím v tom ten "vyšší smysl".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já se zas nepouštím do kosmetických boxů, protože kosmetiky bych určitě část nevyužila...

      Vymazat
  19. Ahoj Stáni,
    já jsem s boxem spokojená, nevyužiji jedině to ovocné pivo, ale dala jsem ho kamarádce, která je má naopak ráda.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já si myslím, že box se docela povedl, byť tam byly věci, které já osobně třeba nemusím (instantní kafe).
      Hezký den

      Vymazat
  20. BOX nevypadá úplně zle, je to takový mix věcí, které se do domácnosti hodí, ale také bych některé věci vůbec nevyužila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mne bude v tomhle boxu oříšek využití instantního kafe, ten zbytek využiju buď já nebo někdo z rodiny.

      Vymazat
  21. Zdravím, mě se box líbí. :) Asi bych využila úplně všechno.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky zklamaná nebyla. Že je tam občas něco, co já nemusím (v tomto případě kafe), s tím počítám

      Vymazat
  22. u boxu s názvem Podzim bych čekala spíše nějaký čaj než ovocné pivo, které je spíše ke grilování na léto :) mě by tento boxík zklamal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já zklamaná nebyly - byly tam novinky a velkou část věcí využiju.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)