neděle 1. listopadu 2020

Co jsem taky ochutnala 25

  A máme tu můj "ochutnávkový" měsíční pel-mel. Tentokrát už tu nebude chybět čokoláda, naopak tu najdete dokonce dvě. Mám tu taky dvě nové tyčinky, co jsem snědla na výletech na dovolené. Není tu naopak tentokrát skoro žádné pití a slané chutě tu mají jen jednoho zástupce.
Ale konec řečí. Jestli máte chuť, pojďte se podívat, co jsem v  uplynulém měsíci ochutnala poprvé.


Tyčinka Kakao-nibs&cashew (DmBio)
Koupeno - DM drogerie. Balení - 40 g. Cena - 34,90 
Tyčinka obsahuje datle, kousky kakaových bodů a kešu ořechy. Kakaové boby příjemně kompenzují sladkost datlí a kousky ořechů jsou  cítit na skus. Tyčinka je taková hořko-sladko-křupavá. Mně chutnala, jen není úplně nejlevnější.
4/5
 
Secco Rosato (Allini)
Koupeno - Lidl. Balení - 0,2 l. Cena -19,90 
Perlivé růžové víno dosycené kysličníkem uhličitým má  10% obsah alkoholu. Pravověrný vinař by nejspíš omdlel, ostatně já to na chatu pro sebe a sousedku taky koupila spíš jako legraci. Ale úplně špatné to není - taková perlivá limonáda ...
3/5

Čokoláda Sea Salt (J.D.Gross)
Koupeno - Lidl. Balení - 125 g. Cena -39,90
Čokoláda mám 56% obsah kakaa  a příchuť mořské soli. Chuť soli je  jemná - jen takový dozvuk, mně tam ta sůl ladila dobře. Část čokolády jsem použila do smetanového krému,  tam se  téměř ztratila. Samotná čokoláda je hezky krémová. Pro mne je to čokoláda s velmi dobrým poměrem cena  - výkon.
4/5
 
Mixitella Kešu (Mixit)
Koupeno - e-shop Mixit. Balení - 250 g. Cena - 140 Kč (sleva)
Oříškový krém, ve kterém jsou jen kešu ořechy (60 %) a arašídy (40 %), je chuťově moc dobrý - jsou v něm cítit oba druhy použitých ořechů, kešu mi přišlo trochu výraznější (což mi nevadilo, protože kešu a já - to je láska). Má malinko patlavější konzistenci než Mixitella Brownies (ve které je čokoláda), takže se trochu lepí na patro. Spíš než jen tak lžičkou  jsem ho proto  spotřebovala  do ovesných  kaší nebo třeba na ozdobu lívanečků.  Nic to ale nemění na tom, že mi chutnal a jsem zvědavá na jeho dva "bratříčky", které jsem si objednala spolu s ním (protože byli v akci)
5/5

Mandel&vanile (EnerBio)
Koupeno - Rossmann. Balení - 40 g. Cena - asi 25 Kč
Proteinová tyčinka  s mandlemi a vanilkovou příchutí je z řady biovýrobků brandovaných pro řetězec drogerií Rossmann. Z této řady jsem už měla dvě tyčinky a moc mne nenadchly (kuk). A musím říci, tahle z nich nakonec byla úplně nejslabší. Sice má dobré složení, ale chuťově mi vůec nesedla. Má divnou pachuť (zřejmě po některém z obsažených proteinů) a v puse zanechává divnou chuť - jakoby popela nebo prachu. Ta úplně přehluší i chuť obsažených kousků mandlí a kakaových bobů - sice je cítit jak křupou, ale chuťově nejsou vůbec patrné. Tuhle tyčinku rozhodně už nikdy.
1/5
 
Grand Mouse (Ehrmann)
Koupeno - Billa. Balení - 120 g. Cena - 21,90 (akce)
Když jsem při nákupu zahlédla čokopěnu s nápisem "new", bylo jasné, že skončí v mém košíku. Protože čokopěna - to je láska :). Rozhodně mne nezklamala - chutná opravdu čokoládově, je našlehaná, jemná. Obešla bych se ale bez obsažených kousíčků čokolády, které asi měly novinku ještě vylepšit, ale mně nakonec v konečném dojmu spíš vadily a obešla bych se bez nich. Ale i tak si ji zase někdy klidně koupím.
4/5

Ciococlato fondente (ICAM)
 Koupeno - Delmart. Balení - 1é0 g. Cena - 49,90 (akce)
Tato hořká čokoláda obsahuje 56 % kakaa a je bez přidaného cukru (doslazená je maltitolem). Koupila jsem si ji hlavě ze zvědavosti. Chuťově je  průměrná a především  jí chybí taková ta krémovost - mám ráda, když se mi kousek čokolády postupně rozpouští v puse... A to téhle čokoládě chybělo.
3/5
 
Proteinové musli s čokoládou (Mixit)
Koupeno - e-shop Mixit. Balení - 450 g. Cena - 199 Kč.
Tohle musli mne zaujalo  zvýšeným obsahem blíkovin a tím, že v něm je proteinová čokoláda. Tak jsem si řekla, že ho vyzkouším - vzdor vyšší ceně. Musli obsahuje kromě ovesných vloček i vločky sojové a je v něm jak hodně lískových oříšků, tak čokoládových hoblinek. Musím říci, že mi opravdu chutnalo
5/5
 
Lučina Nadýchaná s ořechy (Savencia)
Koupeno - Billa. Balení - 140 g. Cena - asi 30 Kč (akce)
V sýru nejsou nijak výrazně patrné kousky ořechů, textura je spíš hladká. Dobře se roztírá, našlehaný je tak přiměřeně (není to pěna). Při prvním ochutnání se mi paradoxně zdálo, že má trochu příchuť do kávova (ale kafe  něm není :) - jen tvaroh a ořechy), ale špatný nebyl. Spíš takový průměrný.
3/5

Mysli sypané čokoládové (Emco)
Koupeno - Lidl. Balení - 750  g . Cena  - 54,90 (akce)
Toto sypané musli není zapékané, neobsahuje ořechy ani rozinky. Díky tomu má nižší energetickou hodnotu a nižší obsah tuků. Má čokoládovou chuť, ve které jsou trochu víc cítit vločky. Ale musím říci, že mi tam trochu ty rozinky a ořechy chyběly, občasný mandlový plátek mi je dostatečně nenahradil.
3/5

 

 

Favoritem měsíce je tentokrát proteinové musli s čokoládou z Mixitu, které sice není nejlevnější, ale je opravdu dobré a navíc obsahuje kvalitní suroviny (taky už mám objednaný další tubus). Naopak jasný propadák je tentokrát tyčinka EnerBio Mandel&vanille  z Rossmanna. Tu jsem dojedla fakt jen z hladu.

Co vy - vybrali byste si něco? A zajímalo by mne, jestli někdo měl tu tyčinku z Rossmanna a jeho názor...

30 komentářů:

  1. Ahoj Stáňo, tu čokoládu z Lidlu, tu s mořskou solí znám. Nám moc chutná, tak se doma objevuje opakovaně. Ostatní kousky z tvého dnešního příspěvku jsem ještě nechutnala, ale určitě bych si vybrala.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, já tu lidlovskou se solí koupila poprvé. Předtím jsem několikrát měla se solí čokoládu Belgian a Lintku. V podstatě mi chutnají všechny :)

      Vymazat
  2. Stáňo, tyčinka z Rossmanna nechutnala ani mě! Růžovou plechovku jsem dostala v létě k svátku od kamarádky, barevně jí ladila do balíčku :o) Napsala si to přesně, limonádka :o)
    Čokolády se solí mám ráda, tuhle jsem ještě neměla, děkuji za typ.
    Přeji klidné pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, to jsem ráda, že nejsem jediná. Říkala jsem si, jestli není chyba ve mně, ale vypadá to, že bude v tyčince :)
      Hezký den

      Vymazat
  3. Mixitelu mám teď doma poprvé a přiznám se, že moc nevím, s čím ji jíst. Na palačinkách preferuji domácí marmeládu nebo klasickou nutellu a snídaňové kaše si nedělám. Zatím mi nejvíc chutnala asi s piškoty.

    Čokolády z Delmartu jsou pro mě sázka na jistotu, tak je zvláštní, že ta tvoje dobrá nebyla - asi to dělalo to umělé sladidlo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s čokoládami z Delmartu bývám taky spokojená. Tahle nebyla vyloženě špatná, ale rozhodně ne taková, že byh ji koupila znova.
      Já Mixitelu dávám na kaše, občas jako ozdobu na lívanečky a na mugcake (asi zase přijde na HO jejich chvíle). A tu čokoládovou jsem občas "bagrovala" je tak lžičkou :)

      Vymazat
  4. Neochutnala jsem z předvedeného nic. Ale určitě bych si po ochutnání vybrala.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Stáňo, tak Mixit produkty jsi mě přesvědčila i za vyšší cenu, jak píšeš! Super článek, děkuji za recenze. Krásný den přeji. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, Mixit má dobré výrobky, takže tu vyšší cenu skousnu. Zrovna mám objednáno...

      Vymazat
  6. musím se smát, kešu natural miluju, a čokošku nejlíp hořkou taky. k té čokopěně, -- jako čokomil nevím proč, ale kousky mi vadí. Ve zmrzlině, krému, v čemkoliv. JInak děkuji, že držíš tradici a my ochutnáváme virtuálně s tebou. Já teď ujíždím na brynze z Kauflandu, smíchám v poměru jedna brynza a jeden jogurt. mňam. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, vidím, že se v chutích docela shodneme. Jen brynzu jím akorát na haluškách.

      Vymazat
  7. Stáni, z tvého výběru znám čokoládu s mořskou solí, na kterou jsem byla zvědavá a která mě rozhodně nezklamala a pak dezert od firmy Ehrmann, poprvé jsem ho koupila v německém Aldi. Vyzkoušela jsem několik variant, ale doslova ujíždím na "Double Choc", tedy dvojité čokoládě.
    Díky za zajímavé recenze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, já žádné čokoládové pěně neodolám. A dvojité čokoládě taky ne :)

      Vymazat
  8. Mixit mě ještě nikdy nezklamal. A už mám taky za sebou tu limonádičku z Lidlu )))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eva, mně ta "limonádička" přišla taková legrační, že jsem ji prostě musela koupit. Za ty peníze to není úplně špatné

      Vymazat
  9. OPet bychom se shodly, i ja bych volila ty tycinky:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, tu rossmannovskou tyčinku bych ti rozhodně nedoporučila, ale ta z DMka je fajn.

      Vymazat
  10. Stáni, já bych si dala rozhodně tu čokoládovou pěnu. Díky za další mňamkovou reportáž. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, pěnu - tu my doma můžeme kdykoliv.
      Měj se pěkně

      Vymazat
  11. Mixitely jsou nejlepší. Mám je hodně ráda. Vlastně všechno, co se dá koupit v mixitu mám ráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, mne teď docela příjemně překvapilo to proteinové musli. A Mixitely můžu taky :)

      Vymazat
  12. Ahoj Stáni,
    mě nejvíce zaujala ta čokoládová pěna, to bych si hned dala:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám ráda tu čokoládu, ale v příchuti slaný karamel. Ta je vynikající.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nijak extra nestojím o karamel a věci s karamelovou příchutí, takže mi čokoládu se slaným karamelem mne ani nenapadlo zkoušet.

      Vymazat
  14. Taky jsem "ujetá" na čokopěny a pěny vůbec :-)) Jinak Mixit mám také ráda, ale tento konkrétní mix jsem zatím neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D. My čokopěnu koupíme každou, co uvidíme. Ten proteinový Mixit mi chutnal - hodně oříšků i čokolády..

      Vymazat
  15. Proteinové tyčinky mám ráda, ale je pravda, že ne vždy jsou dobré. Mixit je dobrá značka, miluju jejich vánoční edici čehokoliv - musli i tyčinka jsou výborné :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vánoční ochucení moc nevyhledávám - nejsem až takový milovník skořice (a ta ve vánočních věcech bývá hodně často)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)