úterý 11. srpna 2020

Z kosmetické poličky 13

Po minulém velmi chudém článku Z kosmetické poličky je toto ohlédnutí za spotřebovanými produkty poněku obsažnější. Ale ne o moc a ne o tolik, co jsem si myslela - několik kousků, u kterých jsem předpokládala, že se jim musím v průběhu července podívat na dno, přežilo až do srpna. Uvidíme, jestli příští článek bude díky tomu trochu bohatší.



Tagescreme Q10 (Today)


Koupeno - Billa. Balení -50 ml.. Cena - 54,90 ???
Na to, že jde o řetězcový brand (skupina Rewe - Billa, Penny), tak balení vypadá velmi dobře - je ve skleněném kelímku baleném ještě  krabičce (ta na chalupě bohužel vyletěla komínem dřív, než jsem ji stačila vyfotit). Krém obsahuje kyselinu hylauronovou koenzym Q10 a má i UV faktor. Měl lehoučkou konzistenci - skoro jako tělové mléko, díky čemuž se dobře se roztíral. Vstřebával se taky dobře a pleť byla po použití příjemně hydratovaná a lehce vypnutá. Trochu kamenem úrazu se mi zdála parfemace, která mi  ze všeho nejvíc připomínala nějakou levnější vodu po holení. Nicméně na použití na chalupě to špatná volba nebyla, zvlášť z pohledu cena - výkon.
3/5

Reparation (Yves Roche)

Koupeno - Yves Roche. Balení - 300 ml. Cena - dárek k nákupu
Regenerační šampon na poškozené vlasy s jojobovým olejem, bez silikonů a parabenů jsem dostala jako dárek k nákupu. Už jsem ho doma nějakou dobu měla, teď už jsem ho na stránkách nenašla, asi se už nevyrábí. Šampon měl perleťovou barvu a byl středně hustý. Dobře se používal, vytvářel bohatou pěnu, vůně byla taková rostlinná, ale skoro neznatelná. Vlasy po něm nijak nadměrně nemastily a byly hladké.
4/5

Protecting hand  cream (Oriflame)

 Koupeno - dárek. Balení - 75ml.  Cena - ?
Krém na ruce s rakytníkovým olejem jsem dostala k Vánocům od kolegyně z práce. Jde o lehký krém, který se dobře rostírá a vstřebává, díky tomu je ideální na běžné přemazání rukou během dne. Ruce vyživil průměrně, ale v zásadě mi to při použití přes den nevadilo, jsem zvyklá si je přemazávat dost často.  Jeho největší předností byla vůně, která je svěží, ovocná, lehce nakyslá, kvůli které u mne bodoval na 100 %. Škoda, že už jsem ho na netu  nenašla nikde v nabídce.
5/5

Extrasoft pads (Bel)

 Koupeno - DM drogerie. Balení - 70+14 ks. Cena - 29,90
Pokud jde  o odličovací tamponky nemám žádnou oblíbenou značku - většinou sáhnu po nějaké řetězcové. Tentokrát mi výjimečně v košíku přistály tyto a musím říci, že jsem s nimi byla velmi spokojená. Byly nadýchané, měkknoučké, bez problémů nasály  tekutinu i stáhly líčení a při vytahování z obalu se nerozdělovaly (což je věc, kterou u tamponů bytostně nesnáším).
5/5

Tělové mléko Meruňka (Manufaktura)

 Koupeno - dárek. Balení - 200 ml.  Cena - ? (podle netu asi 170 Kč)
Tělové mléko obsahuje meruňkový a mandlový olej, bambucké máslo, glycerin, panthenolm a vitamín E a je určené především pro suchou pokožku.  Stejně jako sprcháč ze stejné řady nádherně vonělo po meruňkách, je to opravdu příjemná autentická vůně. Vůně byla určitě nejsilnější stránka tohoto mléka. Roztíralo a vstřebávalo se tak průměrně, hydratovalo a vyživovalo dobře.
5/5

Dry shampoo Original (Batiste)

Koupeno - Glanc box. Balení - 50 ml.  Cena - 69,90
Díky Glanc boxu se mi po letech dostal do ruky suchý šampon. Ráda jsem tedy vyzkoušela modernější variantu (když jsem použila suchý šampon naposledy, tak ještě nebyl ve spreji :D). Šampon se   dobře aplikoval i vyčesával, na vlasech nezůstával. Vůni nemá v podstatě žádnou. Jako rychlá pomoc ve chvíli, kdy vlasy začínaly být mastné, se mi  celkem osvědčil.
3/5

Lak na vlasy Organics (Elida)

 Koupeno - dárek k časopisu. Balení - 35 ml. Cena - neprodejný vzorek 
Kabelkové minibalení laku na vlasy je skutečně archivní kousek, který jsem (už na půl spotřebovaný) objevila zasunutý v rohu koupelnové skříňky. Myslím, že tahle značka laku se na našem trhu už vůbec neobjevuje. Musel se stříkat z větší dálky, aby  neslepoval vlasy. Bohužel měl  poměrně výraznou, dráždivou "vůni", která mi byla vyloženě nepříjemná. 
2/5

Locken mousse Volume (Balea)

 Koupeno - DM drogerie. Balení -  250 ml. Cena - 39,90
Pěnové tužidlo  pro objem vlasů  s UV filtry a provitaminem B5 je z limitované edice, kupovala jsem ho někdy loni v půlce roku. Mělo by mít středně tužící účinek a  vůni katusových květů a jasmínu. Tužidlo vytvářelo bohatou pěnu, která se dobře aplikovala do vlasů. Po vysušení vlasy neslepovalo, tužící účinek byl takový průměrný, objem vlasů nepřidávalo. Vůně byla příjemná, trochu dosladka, ale ani jasmín ani kaktusové květy v ní neidentifikovala.
3/5 



Pokud jde o favorita měsíce, tak jsem dost váhala mezi krémem na ruce od Oriflame a tělovým mlékem z Manufaktury. Nakonec to vyhrálo tělové mléko Meruňka z Maufaktury díky krásné  vůni i dobré hydrataci. Nejslabším kouskem měsíce byl ten "historický" lak na vlasy Organics (vlastně taky hlavně kvůli vůni).
Jinak musím říci, že ta koupelnová skříňka vydala ještě několik "historických" pokladů (třeba ještě další dvě kabelková balení laku na vlasy), takže v nejbližší budocnosti se tu občas obejví něco jako "historické okénko".





18 komentářů:

  1. Ahoj Stáni,
    já jsem na tom podobně, dostávám se na dno své krabice s tělovou péčí a díky výměně radiátorů jsem prošla i košíky s vlasovkou. Měla jsem nasyslená různá tělová mléka, která teď postupně likviduji a jsem z toho nadšená.-) Momentálně jsem za půlkou toho posledního, což je opravdu úspěch. Z tvého článku znám šampon, krém na ruce, suchý šampon, tamponky a vím, jak voní to meruňkové tělové mléko, protože jsem měla krém na ruce a sprchový gel. Shodou okolností taky zrovna používám ve sprše Manufakturu, ale mám řadu s růží a solí. Těším se na srpnou statistiku:-) Měj se!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ten sprchový gel Meruňka z Manufaktury jsem měla taky a byl skvělý. Jen došel výrazně dřív než tělové mléko (načínala jsem je stejně). Já se chystám ještě zlikvidovat zbytky hotelových balení, které dotáhnu domů napůl spotřebované, že je mi líto to vyhodit.

      Vymazat
  2. parádní článek :) nějaké výrobky znám a jsme s nimi spokojená ♥ jinak jsem nějak pořád zásobená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma taky ještě pořád zásoby, tak se snažím krotit v nákupech a likvidovat to, co je.

      Vymazat
  3. Meruňku od Manufaktury mám taky moc ráda. A taky suchý šampon :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Meruňka fakt nádherně voněla, používala jsem mléko i sprcháč (ten došel mnohem dřív) moc ráda.

      Vymazat
  4. Tak tentokrát mohu i souhlasit, pleťové mléko z Manufaktury znám a mám ráda.
    Vyhovuje mé přeschlé kůži a příjemně voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, ta Meruňka od Manufaktury je prostě "k sežrání" :)

      Vymazat
  5. Veverko, zajímavé čtení. ráda nakouknu někomu do kosmetické skříňky. Já jsem kosmetický konzervativec, ale ráda si nechám představit i něco nového. V poslední době mi hodně vyhovuje tělové mléko Ziaja (z drogerie Teta) a zkouším i pleťové krémy. Zatím spokojenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráďo, na Ziaju už jsem četla dost dobrý recenzí, tak asi něco vyzkouším - až se doberu na dno kosmetických zásob :). Zatím máme na chalupě oličovací mléko (které tam dovezla máma) a jsem docela spokojené

      Vymazat
  6. Tento konkrétní šampon od YR jsem používala pravidelně, dokud jsem nepřesedlala na banánový z Body Shopu. Vlasy jsou po něm hezké, lesklé a nijak je nezatěžuje.

    Batiste suché šampony znám a dříve jsem i používala, dneska už si ale raději vlasy každý večer umyju a na akcích, kde to nejde, je pletu do drdolu nebo copů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já beru suchý šampon jako nouzovku - když se mi večer zdá "ještě to půjde" a ráno zjistím "to už rozhodně nee" :). Zapletením to nevyřeším - nosím mikádo kousek pod uši a z toho neudělám ani culík :D

      Vymazat
  7. To meruňkové tělové mléko vypadá parádně! Já za chvíli dopotřebuju svůj peeling na obličej, ak přemýšlím, po kterém šánhu příště :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já peelnigy nepužívám, pořád se chystám, že nějaký vyzkouším, ale zatím na to nedošlo.

      Vymazat
  8. Nejvíc mě zaujalo tělové mléko Meruňka z Maufaktury. Vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Především fakt úžasně voní. A stejně bezva je i sprcháč s meruňkou - ten jsem spotřebovala rychleji, takže je v nějakém starším článku.

      Vymazat
  9. Já používám trochu jiný šampon od YR a jsem s ním také spokojená, jen jak je příroní lehce slepuje vlasy...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já s tímto šamponem neměla problémy. Ale ono asi záleží i na vlasech a bude to dost individuální.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)