neděle 23. srpna 2020

Dovolená začíná

Týden dovolené na chalupě začal.... 


Zatím kromě posekání zahrady, ometení pavučin a něco málo práce na zahrádce jsme stihli  i koláč z prvních blum, co jsme dostali od sousedů.  Ale v plánu je i nějaký výlet .....




 
 
 

 A loučí se s vámi "naše" ještěrka...(proč si vylezla na nejpichlavější exemplář v naší zahrádce, to tedy fakt netuším 😉)






35 komentářů:

  1. Přeji krásnou dovolenou))) hezké počasí; hodně zážitků a výletů. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Stáňo, i já přeji krásnou dovolenou. Fotky od vás z chalupy dýchají neskutečným klidem... Užijte si ho!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, na chalupě opravdu pohoda bývá. Hezký den

      Vymazat
  3. Stáni, užij si dovolenou a odpočiň si.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpočinek, relax, krásnou knihu a sklenku vína.
    Užívej, těš se ze života. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, víno právě piju. Knihu jsem netrefila (nudná detektivka), ale mám zásobě další :)

      Vymazat
  5. Přeji hezkou dovolenou s příjemným počasím. Je mi jasné, že u chalupy jenom sedět nebudete, že nějakým výletem si dovču zpestříte.
    Měj se fajn!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, první výletové kilometry už máme v nohách. Zítra se budeme věnovat chalupě a další výlet plánujeme asi na středu.
      Hezký den

      Vymazat
  6. Odpočívej a užívej si :-) Já mám týden za sebou a další mi začíná....jupí.

    OdpovědětVymazat
  7. Stáni, tak ať dny v tomto týdnu plynou co nejpomaleji ;o). Užijte si to...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky - přesně to bych si přála - aby čas běžel co nejpomaleji.

      Vymazat
  8. Ahoj Stáni, tento komentář píšu už podruhé:-) Doufám, že si dovolenou pořádně užiješ, těším se na dojmy z výletů. Ta švestková buchta vypadá luxusně:-)
    Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, myslela jsem, že recept na tu buchtu už na blogu mám, ale zjistila jsem, že ne (asi jsem ho dávala na ten svůj starý, který jsem měla na Blog.cz, který zrušlili). Přidám ho sem, až jí budu péct příště.
      Měj se pěkně

      Vymazat
  9. Přeju pohodovou dovolenou. Ještě bych aspoň týden taky brala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, díky. Já bych tu asi klidně zůstala dýl.

      Vymazat
  10. Stáni, přeji prima dovolenou a ať Ti ten týden pomalu a krásně utíká. Koláč vypadá dobře. D.

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Stáňo, přeji krásnou dovolenou, ať se vydaří dle Tvých představ. Ten koláč vypadá úžasně. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  12. Stáni i já přeji nádhernou dovolenou ... a ten koláč vypadá náramně. Mňam , hned bych hřešila😊. Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, díky. Koláč se snědl velmi rychle, takže špatný nebyl ;-)

      Vymazat
  13. Krásnou dovolenou, Stáňo. Taky jsem teď pekla koláč, pro změnu švestkový. Hezké dny, Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, děkuji. U nás je na švestky ještě hodně brzo, ty budou koncem září...
      Měj se pěkně

      Vymazat
  14. Užij si dovolenou a těším se na další výletní články. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásnou dovolenou! Snad vám počasí ještě vydrží :) Mňam, koláč vypadá skvěle.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)