pondělí 17. srpna 2020

Sýrová pomazánka s česnekem

V poslední době je to tu samá knížka, takže tu další ještě odložím. Za to recept už tu nebyl skoro měsíc, tak by se nějaký hodil...  Já v tomto vedru moc nevařím, takže to bude jen krátký  recept na pomazánku, která u nás doma patří k nejoblíbenějším - nesmí chybět na žádné oslavě a občas si ji uděláme i jen tak k večeři.


Suroviny
200 tvrdého sýra (gouda, Korolevski)
1 - 2 stroužky česneku
1 - 2  lžíce majonézy
1 - 2 lžíce bílého jogurtu


Do mísky nastrouháme  na jemno sýr a  prolisujeme česnek (pokud nejste milovníci česneku, tak pro jistotu začněte jen jedním stroužkem). Přidáme majonézu a bílý jogurt, zamícháme a... Máme hotovo. Už jen namažeme a ozdobíme zeleninou nebo vlašskými ořechy. My ji máme nejraději na toustech. Ale jsou z ní i moc dobré jednohubky - na oslavách mizí mezi prvními.


37 komentářů:

  1. Ahoj,
    myslím, že zítřejší večeře je jasná:-) Díky moc:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Čtu si tvůj článek při snídani kde právě tuhle pomazánky snidam :-( Mám tady ještě jednu, nivovou, připravovala jsem dceři jednohubky a trochu zbylo i na snídani :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, :-D. A nivová je u nás taky dost oblíbená, hlavně právě na ty jednohubky.

      Vymazat
  3. No, tohle nikdy nezklame!
    Dostala jsem domácí česnek, ten má skutečně grády, tak něco umíchám :o)
    Děkuji za inspiraci a přeji hezký den, Stáňo!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, jestli máš domácí česnek, ta možná jen jeden stroužek :) :). A dobrou chuť

      Vymazat
  4. Máme takovéto pomazánky rádi. Jsou rychlé a dobré.
    Hezký den, Stáni!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsou takové stálice, že...
      Měj se pěkně

      Vymazat
  5. Tuhle pomazánku doma taky milujeme, patří mezi TOP :) Už jsme ji dlouho neměli, díky za připomenutí :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, taky se mi stává, že nějaké docela oblíbené jídlo trochu zapadne. O to víc pak chutná, když si na něj zas po nějaké době vzpomeneme
      Hezký den

      Vymazat
  6. Mňam, takové pomazánky miluji.

    OdpovědětVymazat
  7. Stáni, česnekovou dělám podobně, ale z taveného sýru. Příště vyzkouším Tvůj recept.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, z taveného sýra jsem ji dělávala taky, ale tahle mi chutná víc.
      Měj se hezky

      Vymazat
  8. Tahle je moje oblíbená. A kvůli tomu česneku často dělaná při nemoci .-) Jen jsme nedávali jogurt. Vyzkouším příště tohle vylepšení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jogurtem nahrazuju část majolky, aby to nebylo tak těžké. Dělám to vlastně u všech pomazánek.

      Vymazat
  9. Stáni, také dělávám podobnou pomazánku a všichni ji milujeme. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jak vidím, je tato pomazánka všestranně oblíbená :)
      Hezký den

      Vymazat
  10. Miluji pomazánky. Určitě tuhle vyzkouším 🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle je opravdu dobrá - aspoň u nás má vždycky úspěch

      Vymazat
  11. Moje oblíbená, dělám ji často. Zkus místo majonézy tatarku, zajímavě změní chuť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My tatarku doma míváme málokdy :) - nijak moc ji nemáme v oblibě ani jeden. Ale příležitostně zkusím aspoň v malém, třeba se to osvědčí :)

      Vymazat
  12. Dobrý den, nemohu nikde dohledat Váš kontaktní e-mail. Napište mi prosím na michaela.kratochvilova@biano.com, pořádáme blogerskou soutěž a ráda bych Vám napsala více informací :)

    Krásný zbytek dne :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam, hned bych si dala. Dělám ji na 99% totožně jako ty!
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mne zajímalo, co je to jedno procento rozdílu :D :D

      Vymazat
  14. Ahoj, až M. přijede a budeme mít filmový večer, udělám ji. ☺♥ Skvělý, rychlý a i vyvážený recept pro keto dietu. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, myslím, že pro posezení u filmu to není špatné. Jen si ji musíte dát oba :)
      Hezký den

      Vymazat
  15. Marcela Nordic Passion21. srpna 2020 v 13:31

    Skvělý tip, díky, Stáňo. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, rádo se stalo. Je to fakt jednoduchý recept.
      Měj se pěkně

      Vymazat
  16. Jéé zrovna mám v plánu něco podobného dělat na večeři :) Taky k ní mám strašně ráda vlašské ořechy.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je oblíbená na večeři i jen jako drobné pohoštění - na jednohubky. Zejména na ně dáváme právě ty vlašáky

      Vymazat
  17. Takové obyčejné pomazánky jsou nejlepší :) hned bych si ji dala s rajčaty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle horkém počasí, když se nechce moc vařit, je pomazánka fajn řešení večeře :)

      Vymazat
  18. Nikdy mě nenapadl přidat do ní bílý jogurt. My děláme klasiku taveňák a máslo. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomazánku z taveňáku jsme taky dělávali, ale tahle je u nás mnohem oblíbenější. Ostatně já už taveňáky skoro nekupuji (jen občas pro manžela) - nějak jsem je přestala jíst, ani vlastně nevím proč.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)