sobota 26. září 2020

Na podzimní notu

 Počasí se nám změnilo během chvilky - ze slunečného babího léta tu najednou máme uplakaný a už trochu sychravý podzim (škoda, že zrovna na prodloužený víkend, který si asi většina z nás představovala jinak). 
Změna počasí si ale žádala i změnu dekorace a taky už přišel čas svíček...
 

 K podzimu myslím neodmyslitelně patří šípky, takže základ byl jasný. A přidala jsem pár javorových nažek, které mne zaujaly v pátek cestou z práce (manžel tedy tvrdí, že v té skleničce vypadají jako hranolky, ale mně se líbí).

Tak hezký podzim

 

49 komentářů:

  1. Stáni, podzimní dekorace teda ještě nemám, páč nám pořád kvete růžový keř, takže ve váze jsou malé růžičky, ale svíčky už pálím taky. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, piřpomínka léta není taky marná :). Hezký den

      Vymazat
  2. Ano, i já už jsem vytáhla krabici s nápisem PODZIM. Zatím ještě nejsou všechny dekorace tak, jak mají být - mé srdce je stále na sluncem prozářené Krétě....
    Stáňo, chválím dekoraci a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, děkuji. Já moc nedekoruji, ale šípky na podzim nikdy nechybí.
      Hezký den

      Vymazat
  3. Stáni, máš krásnou dekoraci. Počasí vyslechlo pana ministra; že máme být zalezlí doma. Tentokrat jsem ho poslechla i já. Včera jsem celý den předělávala kuchyň a vytáhla jsem z krabice první světýlka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já doma včera zapálila taky poprvé. V práci pálím bez ohledu na roční dobu aromalampu a v ní vonné olejíčky, abych si v kanceláři udělala jinou atmosféru než je kombinace zelí, vařeného květáku a smažených řízků (mám kancelář přímo na ZJ)

      Vymazat
  4. Musíme se naučit poslouchat přírodu, ona to s námi myslí dobře.
    Po létě je čas se zastavit, zahrabat po deku, rozsvítit svíčku a dekorovat stejně jako ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeeesně! Moje řeč:-).

      Vymazat
    2. Simi, beru to jako takovou pauzu - ještě se chystám obout pohory, tak doufám, že na mne počasí bude hodné ;-)

      Vymazat
  5. Na vět větvičky šípku jsem se ještě nevypravila, ale trochu to už doma taky podzimně ladím. A i svíčku už jsem si včera zapálila.
    Klidnou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, šípek nám roste přímo před vchodem do domu, tak ho na podzim vždycky trošku přistřihnu. A sezónu svíček už jsem taky zahájila.
      Hezký den

      Vymazat
  6. Stáni, hezké a klidné podzimní dny. A neboj, ono to slunce ještě určitě bude.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, v pár slunných podzimních dnů ještě doufám - chystáme se na pár dní do Krušných hor, tak bych si je ráda užila v plné kráse :)

      Vymazat
  7. Stáni, toto je přesně to období, kdy je třeba zalézt pod deku a pustit si nějaký pěkný film. K tomu kávičku a samozřejmě světýlka. Také už zapaluji svíčky, a snad i pod tu deku se dostanu. :o) Máš hezky nadekorováno, mně to teprve čeká.
    Přeji krásnou neděli i sváteční pondělí. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji. Já se věnovala čajům - jak těm v konvičce, tak mé čajové sbírce. Oboje k podzimu patří ... A na film dojde večer.

      Vymazat
  8. Protože jsem opět letos sázela mečíky hodně pozdě, tak mi teprve teď kvetly, takže já podzim odkládám a ve váze se mi skví krásný růžový mečík! Pod dekou jsem byla dneska pěkně dlouho, vzbudila jsem se až v půl jedenácté :-D. Svíčky kupuju až v prosinci, do té doby mi většinou svítí všude svíčky elektrické, až pak teprve ty vonné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já mám naopak elektrické svíčky spojené s Vánoci, ty "živé" pálím od podzimu...

      Vymazat
  9. Tak šípky by se mi také hodily do vázičky, ani mě to nenapadlo je už někde hledat. JInak počasí je doslova děs a hrůza, ani né babí léto...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se nám to babí léto na chvíli určitě ještě vrátí. Ale včera bylo fakt lezavo... Šípky se mi nabízí přímo před vchodem domu, tak to mám jednoduché...

      Vymazat
  10. Palim, palim, a pro sipky bych si taky mohla nekam skocit. Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šípky jsou fajn podzimní dekorace - jsou podzimní a přitom trochu veselé svou červení... Mám je ráda.

      Vymazat
  11. Přesun z léta do sychravého podzimu byl možná příliš rychlý, ale letos si myslím nemáme na co stěžovat. Bylo to krásné a bylo toho dost, tak teď nás čeká trocha toho světélkování, více čajíčků a chvilek pod dekou. Začala jsi super, Stáňo!
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro, já mám podzim ráda, možná i o fous víc než léto (protože nejsem milovník horka), ale přece jen dávám přednost méně lezavému počasí. Ale nestěžuju si - užívám si lenošení doma :)
      Měj se krásně

      Vymazat
  12. baví mě i podzim,...hezké dny,Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světlo, mám podzim taky ráda, ale přece jen dávám přednost méně sychravému, než byl v sobotu :D.

      Vymazat
  13. Stáňo, k tomuto podzimnímu počasí jsi si vytvořila pěknou podzimní atmosféru.
    Užij si volný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji. Musím říci, že se mi výsledek rychlého aranžování taky líbí - s rozsvícenou svíčkou to vypadá fakt pěkně
      Měj se hezky

      Vymazat
  14. Taky jedu v podzimním módu - korona, korona, korina....podzim sestry na infekčním oddělení.
    Nestíhám nic - psát, točit, uklízet, vařit ani číst :-( Dnes mám první volný den po 3 týdnech.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, tvoje práce je teď fakt hodně náročná. Neteře dělají obě v laboratoři, která zpracovává testy a taky toho mají obě plné "krovky". Drž se

      Vymazat
  15. U nás také šípky ve váze. Hezké dny přeji. J.

    OdpovědětVymazat
  16. Stání, krásný podzim i Tobě. Když i doma se odráží chod přírody, je to vždy hezké. Ať Ti to dělá radost.
    Prima dny
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, děkuji. Věřím, že podzim ukáže i svou vlídnější tvář než sobotní proudy deště.
      Měj se krásně.

      Vymazat
  17. Stáňo, krásná podzimní dekorace. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Já mám šípky ve váze ráda, občas je později ještě prostřídám větvičkami hlohu.¨Hezké dny

      Vymazat
  18. Ahoj Stáni, ty šípky vypadají parádně, to se mi moc líbí. A jak k tomu hezky jde ta modrá váza, to by mě ani nenapadlo. Taky se chystám na podzimní dekorace, zítra už jdu konečně ven, tak se v týdnu po něčem podívám. Už mě to na té nemocenské vůbec nebavilo. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, modrá vázička je z nouze ctnost - původně jsem chtěla vzít bílou, ale byla na větvičky moc velká a nedařilo se mi je tam hezky naaranžovat... Ale nakonec to dopadlo nad očekávání.
      Hezké podzimní dny a užij si to po nemoci venku, věřím, že už se na vzduch těšíš :)

      Vymazat
  19. Vypadá to hezky. Šípky a kaštany, to je taková klasika na podzim. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, přesně tak. Ještě bych přidala jeřabiny - to je taky takový symbol podzimních dnů

      Vymazat
  20. Taky jsme měli v plánu někam vyrazit, ale nám do toho ještě vlezla karanténa, tak jsem za ošklivý počasí ráda, aspoň mi to není líto, že musím být doma :D Já tam teda žádnou podobnost s hranolkama nevidím :) Krásná výzdoba, tady nám budu muset domů něco utrhnout, až budu moct ven.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně ať máš brzo po karanténě a užiješ si ještě nějaký pěkný podzimní den.

      Vymazat
  21. Milá Stáňo, šípky jsou krásné, mám je moc ráda, jak v přírodě, tak jako dekoraci, ale čaj je úžasný. ☺♥ Přeji prima podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, já šípky raději ve váze než v hrnku (sice šípkový čaj vypiju, ale nevyhledávám)
      Měj se pěkně

      Vymazat
  22. moc pěkná dekorace. Náhodou podzim je moc krásné období. Já nikdy podzimu moc neholdovala a též jsem ho považovala za pochmurný a smutný, ale právě takto časem jsem se naučila že je to vlastně krásný hygge období, které si též jde krásně užívat.

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám podzim taky ráda. A v poslední době jezdíme na pozdim i na dovolenou, tak si ho užívám...

      Vymazat
  23. Krásný podzim i tobě! Šípky máme doma taky, je to pěkná podzimní dekorace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Šípky jsou pro mne pravidelnou dekorací v době časného podzimu. Pak většinou přecházím na vřes nebo listí :)

      Vymazat
  24. I sychravý prodloužený víkend může být krásný a tyhle fotky jsou toho důkazem. :) Chce to jen překonat mysl upínající se na počasí. Teď se bude muset hdně lidí zase přeštelovat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že každé počasí má něco do sebe - deštivé odpoledne s knihou a hrnkem čaje je taky fajn.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)