úterý 30. listopadu 2021

Adventní odpočítávání 2021

 Loni jsem vám představila dva adventní kalendáře, které mi dělaly společnost při čekání na Vánoce.  A protože adventní odpočítávání s adventními kalendáři začne právě zítra -  1. prosince, rozhodla jsem se, že vám své průvodce adventní časem představím i letos.
 


Letos jsem to tedy s tím zpříjemňováním čekání na Vánoce trochu přehnala, takže adventní kalendáře mám hned čtyři. Příští rok bych se asi měla trochu víc krotit. Ale krabičky s překvapením jsou má slabost ...

Asi nikoho z pravidelných čtenářů mého blogu nepřekvapí, že i letos mám adventní kalendář čajový. Tedy rovnou dva. První je od Sonnentoru, který letos přinesl opět změněný design  přebalů, takže ho mám koupený pro jistotu už od října (aby mi ho náhodou nevyprodali). Druhý jsem dostala  a je od značky Cupper. 
 


 
Loni jsem poprvé měla taky jiný adventní kalendář než čajový, a to kalendář složený z malých dobrůtek. Byla jsem s ním  spokojená, takže jsem si ho koupila znovu. No a když už jsem ho měla doma, tak jsem v Rossmanovi objevila, že i tento řetězec má jídelní adventní kalendář. Trochu jsem váhala, jestli už to není moc, ale nakonec jsem si ho koupila taky. Aspoň tedy budu moci porovnávat 😉


 
Ráda bych vám stejně jako loni v dalším článku (nebo spíš dvou) odtajnila jejich obsah, ale nevím, jestli mi to letos úplně vyjde. Loni jsme pracovali ve 100% režimu home-office, takže nebyl problém doma během dne obsah při slušném světle nafotit. Letos jdeme v home-office pouze na 50 % a ve dnech, kdy jsem v práci slušné denní světlo vídám jen tam (a tam zas nebývá zrovna moc času na focení). Takže osud článků "Tajemství adventních kalendářů" nechávám zatím otevřený.



25 komentářů:

  1. Na odtajňování se těším :-)
    Já letos nemám žádný :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsi neměla čaj shánět, co?
      Přeju klidné dny (v rámci možností)

      Vymazat
  2. Stáňo, adventní Sonnentor mám taky a pak ještě mám ráda Novoroční čaj s povzbudivímy větami. Ten potřebuju!
    Pěkný advent. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, Novoroční čaj je černá můra sběratelů - těch hlášek je nějak kolem 30 a jsou v krabičkách namíchané zcela náhodně. Dát dohromady kompletní sadu je docela fuška (zvlášť když si člověk nelibuje v bylinkách a nechce si koupit hromadu krabiček)
      Hezký Advent i tobě

      Vymazat
  3. Ja mam teraz catrice div adventný kalendár super teším sa že každý deň si budem robiť radosť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať nacházíš v kalendáři samé fajn produkty, co tě potěší. Já jsem větší milovník jídla (o čajích nemluvě) než kosmetiky, takže jsem sáhla tímto směrem.

      Vymazat
  4. Doufám, že aspoň nějaké omezené odkrývání bude 😍 já letos dostala od tatky kalendář od Sazky, tak jsem zvědavá 😁😁

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se snažit, i když možná bude pochybná kvalita ranních fotek mobilem ;-).
      Držím palce, ať něco vyhraješ ;-)

      Vymazat
  5. Ja zadny nemam:-), brala bych cajovy i dobrutkovy:-). Hezky advent, Stano. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Stano, ty jsou krásné, nedivím se, že sis koupila čtyři, těžko bych vybírala a cajicku není nikdy dost, že. Vyloženě čajový čas, když člověk dojde domů skoro za tmy, zima, sníh...
    Krásný adventní čas.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, u nás tedy čajů není málo, ale adventní čajový kalendář se snažím mít každý rok. No a dobrůty - ty já můžu stejně jako čaje - pořád...
      Hezký Advent i tobě

      Vymazat
  7. Mám jen jeden, čajový. Od společnosti Paper&Tea. Radši jsem se s ním moc nechlubil. Ale přebaly má nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martine, ten teda je krásný (našla jsem pomocí google ;-)).

      Vymazat
  8. žádný nemáme...snad přiští rok,Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji čajový - není drahý, bez problémů se během Adventu vypije...

      Vymazat
  9. Ty čajové jsou pěkné a je to skvělý nápad! Každý den jeden čaj. Nicméně já zůstávám věrná čokoládovému :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám takový kompletní míx - v jídlením kalednáři něco sladkého a k tomu čaj :)

      Vymazat
  10. Cupper je nový Clipper? Zní to podobně a logo je jako přes kopírák...

    Já jsem si letos kupovala pouze čajový z DM, zatím z něj mám jen pozitivní pocity. Čokoládové klasiky mám také ráda, ale mně by stejně jedna malá čokoládka nestačila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, souběžně jedou obě značky (z burzy v Holadnsku jsem si přivezla dcoela dost Clipperů i Cupperů, ani nevím, kterých víc). Já si DMkový čajový advenťák zapomněla koupit, ale našla jsem prostřednictvím jedné diskuse dobrou duši, co mi schová přebaly. A jak tě čtu, tak asi ideální řešení :)

      Vymazat
    2. To jo, samé koření a bylinky. :D

      Vymazat
  11. Stáňo, nikdy jsem žádný neměla, ale musí to být nádherné těšení otevřít každý den jedno okénko :o)
    užívej. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda překvapení, tak mne otvírání baví.

      Vymazat
  12. Ahoj Stáni,
    já jsem si letos taky dopřála dost kalendářů - mám tedy téměř všechny kosmetické. Ten největší a nejdražší je z lookfantastic.com. Poprvé mám i kalendář Isana z Rossmannu a Bell. Dneska jsem s hrůzou zjistila, že kalendář Yankee Candle není plný vosků, ale obyčejných čajovek, což mě dost znechutilo. Speciální kalendář mám i od mamky, ta mi ho každý rok dělá vlastnoručně a je tam vše možné.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já o kosmetickém uvažovala taky, ale mně by tu tu věci z něj asi dlouho ležely, tak jsem dala přednost jídlu - to zvládám konzumovat hned.
      Plánuješ nějaké kalendářové recenze nebo třeba jen shrnutí?

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)