sobota 16. října 2021

Výzva - Barevný podzim

  Zlaté buky a červenožluté javory vystupující z pozadí zelených smrků - to se mi vybaví, když se řekne "barvy podzimu". Ale k podzimu patří samozřejmě i další barvy - závěje hnědého listí, šedavá mlžná rána i červeň jeřabin a šípků. 

A něco těch barev jsem nafotila do blogové fotovýzvy, kterou vyhlásila Jára z blogu Od všeho trochu . Všechny fotky, kromě první a poslední, jsou z naší dovolené v Krušných horách, kde jsme byli právě tento týden. Oproti loňsku tu letos absentují červené jeřabiny a mochomůrky - ty jsme letos vůbec nepotkávali.
 












 
 

 

 
 Snažila jsem se vybírat takové, které se neobjevily v předchozích výletnických článcích, ale nevím, jestli se mi to stoprocentně povedlo.  
 

32 komentářů:

  1. Stáni, moc hezky pojatá výzva. Našla jsi spoustu krásných barev podzimu. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jsem ráda, že se fotky líbí. Hezký den i tobě

      Vymazat
  2. Povedlo, podzim viděný tvým okem se mi líbí.
    Stáňo, měj hezkou neděli. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Stáni, moc se ti fotografie povedly a výzvu jsi pojala míč krásné. Upoutala mě fotografie pařezu obrostleho mechem. Moc hezké fotografie jsi pořídila a já ti děkuji za účast ve výzvě. Přeji ti krásnou neděli a doufám že se přidáš i na poslední volné téma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, pokusím se účastnit se i poslední části výzvy. Byl to od tebe s výzvou dobrý nápad.

      Vymazat
  4. Zachytila jsi krásnou podzimní atmosféru.
    Hezkou neděli😀

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní fotky. Je zajímavé, jak na jednom listu je možné vidět téměř celou škálu podzimních barev.
    Pěknou neděli, Stáni!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, ty javorové listy bývají hodně fotogenické :)
      Pěkný den i tobě

      Vymazat
  6. Stáni, právě ty barvičky na podzimu miluji. Ty jsi je zachytila v plné kráse, než během pár týdnů vše opadá. Vlastně i ty opadané listy vypadají na fotkách krásně. Měli jste parádní dovolenou.
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, taky mám podzim ráda právě pro jeho barevnost. Dovolená byla fajn, i když počasí nevyšlo úplně ideálně.
      Měj se pěkně

      Vymazat
  7. Stáňo, moc pěkné barvy i fotky. Celé téma je povedené. Všechny příspěvky, které jsem viděla jsou nádherně povedené.
    Pěkný nový týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, nezbývá než souhlasit - fajn téma a spousta pěkných fotek. Každý má trochu jiný pohled, ale to je na to právě zajímavé.
      Hezký nový týden i tobě

      Vymazat
  8. Stáni, tak hezkou dovolenou, bezva obrázky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dovolená už je za mnou, zítra zase mířím do pracovního procesu :).
      Měj se fajn

      Vymazat
  9. Stáňo, krásně jsi barvy podzimu zdokumentovala. 👍👍
    Také mám pocit, že mochomůrky letos nerostou.
    Měj prima dny. 🍁🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Mochomůrku jsme za celou dovolenou viděli jednu ožranou :). A jeřabiny nebyly ani v těch Krušných horách ani u nás na chalupě.
      Měj se fajn

      Vymazat
  10. Stáňo, moc hezký podzim u Tebe. Měj se pěkně. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. To je krása! Podzim mám moc ráda, všechny ty barvy a vůně. Vždycky si užívám každého hezkého dne, kdy neprší. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Stáni,
    moc pěkné fotky! Já jsem se do výzvy nezapojila, totálně nestíhám...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase dáváš články každý den, to nestíhám já :)
      Já měla minulý týden výhodu dovolené, kdy jsem na výletech stejně fotila. Tento týden výzvu taky zatím nestíhám. Snad něco nafotím zítra nebo ve čtvrtek.
      Měj se fajn

      Vymazat
  13. Ahoj Stáni, výzvu už jsem zaregistrovala, ale nevím, zda se stihnu zůčastnit. Já a termíny... vždycky výzvy propásnu. :D Ty máš ale nádherné fotky a podzim z nich doslova voní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, děkuji. Nedivím se, že nestíháš, máš toho naloženo dost...

      Vymazat
  14. Miluju barevnost podzimu, to je moje. Už ho mám také plnou galerii :) povedlo se ti vybrat krásné snímky.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky podzim ráda. A na horách se to fotilo jedna báseň

      Vymazat
  15. Typický podzim. Ty barvy jsou jediné, co se mi na podzimu líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám podzim, zvlášť pokud je takové to klasické babí léto, moc ráda. Jednak právě kvůli těm barvám a jednak už nejsou vedra (která já nemám ráda)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)