neděle 30. června 2019

Prázdniny

Prázdniny... Já už prázdniny samozřejmě dávno nemám, ale přelom června a července  je pro mne s tímto slovem pořád spojený. Po vedrech, co panovala v posledních dnech v Praze, a u vědomí předpovědi počasí, která slibovala podobné počasí i na další dny, jsem v pátek na chalupu na pár dnů dovolené odjížděla s nadšením, které si myslím nezdalo s radostí většiny školáků. 

 
Vedro na Vysočině není tedy o moc menší než v Praze (na teploměru zrovna máme 32°C), ale přece jen se líp snáší v zeleni - třeba  ve stínu třešně lenošením s knížkou než v rozpáleném panelákovém bytě (o ještě o něco víc rozpálené kanceláři ani nemluvě).  A z prnvího dne mých "prázdnin" vám nabízím letmý  ranní pohled do zahrádky (a jeden přes plot navíc).






Jen bonusový pohled přes plot 😊

Tak krásné léto všem, ať už máte prázdniny nebo vás čeká dovolená....


32 komentářů:

  1. Stáňo, moc krásně ti to doma kvete. Pohodové léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, to je naše chalupářská zahrádka a to jak vypadá je zásluha hlavně mé maminky. Mne zahradiničení moc nebaví a ani mi moc nejde, jsem jen na pomocné práce...

      Vymazat
  2. Krásna záplava kvetov. :)Ja mám ešte stále pocit prázdnin aj keď ich už samozrejme tiež nemám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda že s tím prázdninovým pocitem nejsem sama :-)

      Vymazat
  3. Stáni, krásně Ti to kvete. Přeji prima prázdniny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, jak jsem psala výše - kvete to spíš mámě, já má zásluhu hlavně na těch fotkách ;-). Na zahrádce sice taky přiložím ruku k dílu, ale rozhodně to není ta hlavní

      Vymazat
  4. Stáňo, ani prázdniny, ani dovolená.
    Brigáda a na konci srpna ještě zkoušky. Těžký život vysokoškoláka.
    Komárek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komárku, doufám, že i trochu času na odpočinek zbude :-) Budu držet palce, aby zkoušky v srpnu dopadly. A třeba se zas potkáme na nějaké čajové akci

      Vymazat
  5. Mám prázdniny, ale jako bych je neměla. Ale letos mi to nějak nevadí :) Dovolené naplánované nějaké mám a nemůžu se dočkat :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na dovolené je fajn i to těšení a plánování. Tak ať ti padádně vyjdou.

      Vymazat
  6. Stáňo, dobře si udělala! Praha i jiná města se mění v peklo. Fotky jsou nádherné! Svěží a šťavnaté!
    Na dovolenou si tedy počkám, ale i tak se snažím léto si užít!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, fotky jsou skoro všechny focené hned poránu (teda - na dovolené je ráno v mém pojetí až kolem osmé ;-), tak proto ta svěžest.
      Já si pak asi na další volno počkám hodně dlouho - nějakou větší dovolenou plánujeme až někdy v září

      Vymazat
  7. Máš pravdu, když je kam spočinout a je to v krásné přírodě, kterou tu deklaruješ ze své zahrádky, pak to horko člověk snáší lépe.
    I já přeji tobě i všem krásné prázdniny, plné tak kouzelných barev, jako jsou na tvých fotkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, tady se to horko opravdu dá přežít. A když je nejhůř uteču dovnitř - starý, z části kamenný barák má dost velkou tepelnou setrvačnost, takže ještě dneska po poledni, kdy jsem před horkem utekla do kuchyně, mne po hodině začasly zábst nohy :-D

      Vymazat
  8. Léto je v přírodě to nej.
    Krásně to tam kvete (já mám kytky aspoň na balkonech, ale taky trpí tím vedrem) a ty stromy!
    Krásný začátek léta!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, stromy jsou trochu čarovnání s foťákem - přblížený pohled směrem k rybníku, tak úplně za plotem je nemáme.
      Hezké léto i tobě

      Vymazat
  9. Stáni, máš krásnou zahrádku, závidím. Včera u nás bylo 38 stupňů. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, krásnou zahrádku má maminka. Já jsem jen na neodborné práce nebo na práce pod dozorem.Zahradník ze mne nebude ani na stará kolena :-)

      Vymazat
  10. Taky stále červenec a srpen vnímám jako prázdninový :-). Na chalupě vám to krásně kvete, naprosto chápu, že je Ti tam lépe,než v Praze v bytě.
    Přeji Ti hezké ,,prázdninové" léto!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jestli horka budou pokračovat, bude to koncem týdne těžký návrat do reality všedního dne. Čím jsem starší, tím ta horka hůř snáším... A s "prázdninovým volnem" už bude konec -nejspíš se už omezí jen na víkendy...
      Měj se pěkně

      Vymazat
  11. Zahrádka Ti krásně rozkvetla! :) Já teď mám po zkouškách a čeká mě třetí a poslední ročník na vš na bakaláře :) Ale nezahálím a už měsíc chodím na brigádu :) Užívej slunečných dní! ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratulace k ukončení ročníku. A doufám, že v tvém prázdninovém programu zbude i nějaký časový prostor pro odpočinek, výlety a lenošení ;-)

      Vymazat
  12. ďakujeme, aj tebe krásne leto :) inak nádherné kvietka <3

    OdpovědětVymazat
  13. To je pastva pro oči :-)
    Taky mám konec června spojený s prázdninami, tak to bude asi pořád.
    Hezké dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, asi je to tím, že prvně má člověk prázdniny sám a pak si to řadu let zopákne s dítem (dětmi). To moje dalo prázdninám úplně vale vlastně až letos, kdy udělal státnice (byť předtím už současně se školou pracoval, takže to tak úplně prádzniny nebyly).
      Hezké dny i tobě

      Vymazat
  14. Jak tak koukám, tak skalka/zákon na vaší chalupě hraje všemi barvami a tak to má být. Ráj pro hmyz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na skalce se nám opravdu všechny mechy, netřesky a kytičky letos pěkně rozrostly. Na záhonu se letos moc hezky vede liliím, zato rubékie i měsíčky mají tento rok nějak zpoždění - loni touto dobou už kvety v plné parádě.

      Vymazat
  15. Stáni, naprosto s tebou souhlasím, že horka se lépe zvládají ve stínu stromů, než bytě. Nás dovolená teprve čeká. I když už taky dávno nemám prázdniny, vnímám to úplně stejně - prostě jako prázdniny. Máme úplně jiný režim, chodíme spát později, každý víkend máme plán, po práci chodíme relaxovat do aquaparku... Zkrátka si to užíváme :-) H.

    OdpovědětVymazat
  16. Taky si léto snažím užít, jen ta vedra nemám ráda. Na chalupě to jde, ale v kanceláři (nemáme klimatizaci) i doma je to horší

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)