čtvrtek 26. ledna 2023

Objednávka z PraveBio.cz

 V rámci spolupráce jsem dostala možnost objednat si balíček produktů z e-shopu PraveBio.cz . Když jsem nahlédla na jejich stránky, tak jsem ráda nabídku přijala. Jednak mi přijde zajímavá koncepce e-shopu, která směřuje k nabídce kvalitních produktů menších, lokálních značek, které jsou fair trade a zajišťují tedy trvale udržitelný rozvoj, ochranu životního prostředí i férový přístup k producentům. A jednak má i poměrně zajimavou neobvyklou nabídku bio a raw potravin. Balíček už mám doma, tak se se můžete kouknou, co jsem si objednala.
 


E-shop má sice v nabídce třeba  i kosmetiku, čistící prostředky nebo doplňky stravy, ale znáte mne - já jsem spíš na to jídlo...  První volbou byla kokosová mouka Ceylon Kokonati. Kokosová mouka má vysoký obsah bílkovin i vlákniny a neobsahuje lepek. Já  jsem z ní ještě  nikdy nepekla, takže jsem využila příležitosti si ji objednat a vyzkoušet. Přidala jsem k ní ještě kokosový cukr od stejné značky - i ten by měl být vhodnější náhradou klasického bílého cukru, protože má nižší glykemický index (a navíc obsahuje i aminokyseliny, vitamíny a minerály). Poslední položkou, kterou hodlám upotřebit v kuchyni, je kokosové mléko (i tady jsem sáhla po značce Ceylon Kokonati). Zatímco u mouky a cukru mám jasno, že je použiju na pečení, u kokosového mléka váhám, jestli skončí v nějaké variantě kari a nebo ho použiju na sladko (ať už do kaše nebo nějakého moučníku).



A protože jsem tak trochu čokoholik, tak jsem nemohla odolat nabídce čokolád, kterých mají na e-shopu opravdu velký výběr, a to především těch tmavých, které já mám nejraději. Po dlouhém váhání jsem si vybrala dvě čokolády z Madagaskaru - jednu s  65% obsahem kakaa a druhou s obsahem kakaa 85 % . Obě jsou z bio kakaa z údolí Sambirano a jsou doslazované kokosový cukrem. Na ty jsem zvědavá asi nejvíc. A "mlsací" část objednávky jsem ještě doplnila ochutnávací sadou malých hořkých čokoládiček a  tyčinkami s příchutí pomeranče a čokolády, protože to je příchuť, kterou mám ráda (a taky jsem neodolala značce s veverkou 😉)
 
 
 
 
 
E-shop má zboží přehledně roztříděné do kategorií, takže se dobře hledá, samotný nákup na e-shopu proběhl bez problémů a vyřízení objednávky bylo více než rychlé - jeden den večer jsem objednala a druhý den už jsem měla v mailu zprávu, že balíček je na cestě. A jedničku má obchod i za balení, které bylo velmi pečlivé. Na to, jak jsem byla s jednotlivými produkty spokojená, si budete ale muset počkat do některého z mých dalších článků.



40 komentářů:

  1. Stáňo, děkuji za info. Určitě se podělíš o zkušenosti s vybranými výrobky. Ještě jsem nesnídala, ale inspirace na víkendový oběd je tu - bude curry.
    Přeji pohodový pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, určitě se v nějakém článku s výrobky ještě potkáte.
      Hezký víkend a dobrou chuť k tomu curry

      Vymazat
  2. Díky za informaci a jsem zvědavá na Tvoji spokojenost s těmito produkty.
    Měj pěkný víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já jsem na dojmy z ochutnávání sama taky zvědavá. Speciálně s moukou nemám žádné zkušenosti.
      Měj se fajn

      Vymazat
  3. Stáni, děkuji za nahlédnutí... ☺ Jsem zvědavá, jaké budou zkušenosti a doporučení. ☺ Měj se moc hezky, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ještě o výrobcích, resp. dojmech z nich, napíšu

      Vymazat
  4. Děkujeme za krásný článek a budeme se těšit na budoucí článek o vaší spokojenosti s výrobky. Těšíme se na všechny nové zákazníky. U nás nakoupíte zboží, které jinde nenakoupíte. Jsme výhradními dovozci většiny značek, a vše osobně vybíráme na základě mnohaletých zkušeností ze života v Londýně, kde jsme nejprve vystudovali, pak pracovali a pak podnikali po dobu 20 let. Víme, jak má kvalita ve zdravé výživě vypadat, a to je náš cíl.

    Věřím, že budete spokojeni.

    S pozdravem,
    Jana Čevelová
    Majitelka eshopu www.pravebio.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Stáni, to vypadá slibně, budu se těšit na více dojmů, případně i nějaký recept.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, s tím, co upeču z mouky, se určitě pochlubím :) (tedy pokud to totálně nezvrtám)

      Vymazat
  6. Pěkný výběr, budu se těšit na článek, jak jsi produkty využila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z mouky bude asi bábovka, ale nevím, kdy se do ní pustím - nějak nestíhám...

      Vymazat
  7. Ahoj Stáni, nevím jestli jen mě, ale první proklik nefunguje. Produkty vypadají hodně luxusně, pro mé vaření by to byla až škoda. Ovšem věřím, že je to prémiové zboží, které si zaslouží takovou super kuchařku, jako jsi Ty. ☺☺ Krásný pátek přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, díky za upozornění. Opravovala jsem si tam překlep a vyrobila jsem jiný... Už by to mělo fungovat zase dobře :)

      Vymazat
  8. Stáni, o tomto e-shopu jsem dodnes neměla povědomost. Budu se těšit na další recenzi, až jednotlivé potraviny ochutnáš.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ochutnávání taky docela těším.
      Hezký den

      Vymazat
  9. Stáni, dobrý výběr. Já kokosové mléko používám často na maso na kari. Zrovna jsem ho znovu koupila. Máme tuhle jako fejkovou indii rádi. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já ještě váhám, jestli kokosové mléko půjde do nějakého jako indického jídla nebo do něčeho sladkého...
      Hezký den

      Vymazat
  10. Vypadá to na super zdravé produkty, určitě bych je v kuchyni využila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já třeba s kokosovou moukou ještě nic nepekla, tak to bude takový experiment ...

      Vymazat
  11. Kokosový cukr mám ráda, kupují ho. Zajímavé kousky, snad s nimi budeš spokojená a budou ti chutnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s kokosovým cukrem ještě nepracovala, tak jsem zvědavá jaký bude zejména do pečení.

      Vymazat
  12. Marcela - Nordic Passion29. ledna 2023 v 17:48

    Krasna spoluprace. Ja jsem tam uz take objednavala. Naposledy zdrave mlsani pro manzela k svatku. Cokolady luxusni, verim, ze budes spokojena! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, čokoládičky jsem už ochutnala dvě ty malé - jedna (ochucená) mne úplně nenadchla, ta druhá byla moc dobrá.

      Vymazat
  13. Zajímavá nabídka. Značku neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já ji taky neznala. Oslovily mne hlavně čokolády :)

      Vymazat
  14. Panejo, tak to vypadá a zní hodně dobře. Líbí se mi to a hnedle bych něco zakoupila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem testla pár malých čokoládiček a dobrý :)

      Vymazat
  15. Tak takové produkty by mě taky potěšily :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla taky spokojená a těším se na zkoušení.

      Vymazat
  16. Co bychom všechny daly za takovou spolupráci :D Mňam! Vybrala sis super produkty - kokosový cukr i kokosové mléko doma používám moc ráda. Těším se na recenze produktů.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosové mléko už jsem taky měla, ale cukr i mouka budou mít v mé kuchyni premiéru.

      Vymazat
  17. Ahoj Stáni,
    eshop jsem neznala. Zaujalo mě vše, co sis vybrala. Jen u čokolády bych šla spíše do nějaké mléčné varianty, hořká by chutnala spíše mamce.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já dávám přednost hořké (a taky v nich byl větší výběr), ale myslím, že z tohodle e-shopu budou dobré i ty mléčné - nebudou samý cukr.

      Vymazat
  18. E-shop tedy neznám, nicméně ty čokolády bych brala hned :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na čokolády taky těším. Zatím jsem ochutnávala ty malinké :)

      Vymazat
  19. Super spolupráci, taková by se mi také líbila. Kokosové mléko jsem nyní kupovala, sice nebio, ale chci z něj zkusit kari. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  20. Obchod vypadá přijemně. Nejvíce mě, jako vždy, zaujaly čokolády. Kokosové mléko ráda přidávám do jasmínové rýže, je pak příjemně vláčná a voňavá, skvělá k masu i ke krevetám. Dej pak vědět, jak jsi kokosovou mouku využila. Já s ní nemám moc dobrou zkušenost, jak jí chybí lepek, tak se na pečení těsto drolí a do vaření je zase příliš cítit kokosem. Možná ji namixovat s běžnou moukou, třeba 50/50? Zkoušela jsem z ní i palačinky a nebyla jsem úspěšná...

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)