pondělí 9. ledna 2023

Prosincové nákupy

To, že prosincové nákupy nebudou nijak bohaté, mi bylo jasné už v jeho první třetině, kterou jsem strávila na neschopence (na které jsem akorát zvládla objednat knížky k Vánocům pro zbývající členy rodina). Po neschopence následoval fofr v práci i předvánoční přípravy. Pokud jsem zavítala do obchodů, byla jsem soustředěná na nákup dárků pod vánoční stroneček a moc jsem po ničem jiném nepokukovala. Ale přece jen mi něco "uvázlo za drápky". A to vám teď ukážu.
 
 
 
Dekorace
Dekorace&spol. je tentokrát asi nejpočetnější kategorie. Koupila jsem nějaké svíčky a pak jsem taky doplnila zásoby vonných olejíčků. Mám to roztahané na několik fotek, protože pro jistotu fotím hned, jak koupím, a já nakupuju po kouskách.

 
Když jsme dělali v DM drogerii velký nákup roůzných domácích nezbytností (gel na praní, saponát na nádobí, toaletní papír ap.), přihodila jsem do vozíku i tři  vonné olejíčky jejich značky Profissimo, abych si doplnila zásoby v práci. Vybrala jsem si vůni levandule a eukalypu po 54,90 a pak ještě citron (ten byl nevím proč, levnější - za  39,90)
 

V Kiku jsem si koupila balení vonných čajových svíček jejich značky Home Deko - 24 kousků vyšlo na  79,90 (což mi přišlo docela dost - mám pocit, že čajovky v poslední době podražily)
 

V Rossmannovi jsem těsně před koncem roku  pak nedolala trvající slevě na svíčky Yankee Candle a koupila si ještě jednu (jednu jsem kupovala už v listopadu)  - vůni Snow dusted pine za 299 Kč. 
 

A v našem nedalekém vietnamském obchodě se vším možným jsem narazila na svíčku Scented candle Angel wings, kterou vždycky chváli Hanka z blogu Čičulka. Měli ji za velmi příznivou cenu 69,90, tak jsem neodolala.

Kosmetika

Při již zmiňovaném nákupu v DM drogerii jsem si do košíku kromě vůní přidala ještě roll-on antiperspirant Garnier za 64,90 a masku Balea  Aqua za 24,90 (protože masek není nikdy dost)


V Rossmannovi v mém košíku kromě svíčky YC skončil ještě odličovač očí Isana (34,90), který je mou stálicí.  Naopak na vyzkoušení jsem si koupila emulzi na ruce z řady  Isana Scent of Harmony. Na celou řadu jsem viděla několik pozitivních recenzí, které chválily hlavně hezkou vůni, tak jsem z již probraného regálu vzala aspoň tento kousek za 79,90.


Poslední kosmetické kousky jsem swapla za diář, pro který jsem neměla využití. Paní, která si pro něj přišla, mi na oplátku přinesla krém na ruce z řady Planet spa od Avonu a mýdlo. Oboje určitě užiju víc než ten diář, který byl připojený k časopisu Marianne, který jsem si koupila na čtení do metra.
 
 Knížka
 
Knížky, které jsem dostala k Vánocům, jste už viděli v jedno z předchozích článků. Tuhle knížku - Kdo o tom ví? od anglické autorky Lesley Kara mi knihupectví Dobrovský přibalilo k mé objednávce vánočních dárků pro zbyvající členy rodiny.  Mělo by se jednat o thiller, což je žánr, který mám ráda. Autorku ale neznám, tak uvidím, jestli mne knížka zaujme.


 
No a to je pro tentokrát všechno. V únoru bych si měla dát asi pauzu od nákupu dalších svíček - mám tu teď docela zásobu, jak jich, tak vonných olejíčků.  Naopak bych si chtěla pořídit něco do šatníku, resp. tedy hlavně do botníku (protože potřebuji nové mokasíny nebo nějaké podobné boty a povážlivě se mi začínají rozpadat mé výletnické trekovky). Uvidíme, jestli plány vyjdou.


35 komentářů:

  1. Stáni, díky za další přehlídku tvých nákupů. Vždycky se ráda kouknu a někdy i inspiruji. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  2. Stáňo, i já jsem v prosinci nakoupila dost svíček (Rossmann) je měl skutečně za ceny, kterým nešlo odolat...
    Mám na cestě i pár kousků oblečení, chtěla jsem ještě jedny zimní šaty a na cestě jsou letní! No, ty zimní si asi koupím v létě :o)
    Přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, nevím, proč mi tvůj koment spadl do spamu (našla jsem ho až dneska).
      Já bohužel oblečení přes net nakupovat moc neumím - budu muset do klasických obchodů. Včera jsem se šla podívat po botech a domů jsem přinesla šálu, čepici a rukavice... :D Ty si aspoň trefila správný kus oděvu, byť na jinou sezónu ;-). Nakonec - v létě budou zimní šaty určitě se slevou :D

      Vymazat
  3. Ahoj Stáňo, ráda jsem se podívala, co jsi nakoupila. I já mám plný šuplík svíček, ráda je nakupuju a hodně dostávám. Přeju příjemný den, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já jsme teď taky svíčkami zásobená na dost dlouho (a to jsem si dneska koupila další dvě - byly ve slevě...)
      Hezký den

      Vymazat
  4. Zajímavá přehlídka nákupů.

    OdpovědětVymazat
  5. Baví mne Tvoje nakupování a občas se i inspiruji.
    Měj se!

    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. tak svíček není nikdy dost...Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což se potvrdilo dneska, když jsem si ve slevě koupila další dvě :D

      Vymazat
  7. Vydařené nákupy jako vždy))
    Eva. http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Já jedu na nákupy zrovna dneska :-) A svíček mám doma od Vánoc naprosto hafo :-D Do konce roku mám co pálit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já k Vánocům dostala svíčky vlastně jen dvě (a předtím 3 k svátku), ale sama jsem se při nákupech docela činila.

      Vymazat
  9. Stáni, díky za přehlídku. :-) Naštěstí svíček mám dost a několik let nemusím kupovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já už teď jsem zásobená slušně (včera jsem koupila ještě další dvě svíčky :D).
      Hezký den

      Vymazat
  10. Říkala jsem si, že sis svíček (opět) nakoupila hrozně moc :D Já sama jich mám doma víc, než jsem schopná při běžném používání vypálit, takže jsem si taky dala menší stopku, dokud jich aspoň půlka neubyde :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jich teď mám až až, ale říkám si, že svíčky se nekazí - v nejhorším nějaká přežije do příští zimy (v létě jedu většinou jen aromaolejíčky)

      Vymazat
  11. Stáňo, kupuji vonné oleje a masky v DM. Jsem spokojená. Masek mám teď hodně, takže je vyhlášen stopstav.
    Pěkné odpoledne. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ráda slyším, že jsi s olejíčky z DMka spokojená. Doufám, že budu s těmito nakoupenými taky. Masky jsem ještě včera 3 přikoupila (v Rossmannu byla akce 2+1 zdarma, tak jsem si udělala radost nevyzkoušenými maskami od Garnieru), ale teď už taky asi budu chvíli hlavně spotřebovávat.
      Měj se fajn

      Vymazat
  12. Ahoj Stáni, pěkné kousky. Já zrovna ulovila dva nové svíčkové kousky na Notinu, ale chystám samostatný Notino haul, tak více prozradím až tam. Nákupy bot osobně nesnáším, tak snad pořídíš kvalitní a pohodlné botky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, boty začínají být akutní - na aktuálně nošených polobotkách se začíná dělat "žralok". Ale včera jsem úspěšná nebyla :(. Na notinový článek se těším :)

      Vymazat
  13. Pořídila sis toho přece jen dost.. Velkou radost bych měla ze svíček, to určitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu vůni Angel Wings jsem chtěla vyzkoušet a u YC byla výhodná cena, tak jsem neodolala. S čajovkami jsem uvažovala do vánočních balíčků pro kolegyně, ale nakonec jsem je pojala trochu jinak a nepoužila jsem je, tak mi zůstaly.

      Vymazat
  14. Moc pěkné úlovky, koukám, že Rossmann jede. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rossmann a DMko jsou moje oblíbené drogérie - tak nějak je pravidelně střídám :)

      Vymazat
  15. Pěkné úlovky, svíčky se mi moc líbí, ty já taky ráda :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se svíčkami jsem se teď trochu rozjela ;-) - budu muset zabrzdit :D

      Vymazat
  16. Marcela Nordic Passion15. ledna 2023 v 16:03

    Olejicky miluju, ted je davam na vlnene koule do susicky, pekne radosti jsi si, Stano, udelala. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já olejíčky taky kupuju poměrně dost - dávám je v práci do aromalampy.

      Vymazat
  17. Super, že sis v prosinci takto udělala radost. Svíčky určitě nádherně voní a knížka vypadá zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížku mi vybral e-shop :), tak doufám, že dobře. Angel Wings už jsou vypálené a vůně se mi líbila. Na YC se teprve chystám

      Vymazat
  18. Ahoj Stáni,
    moc pěkné nákupy. Já taky neplánuji nové nákupy svíček, mám doma nyní docela velké zásoby. V lednu jsem si taky pořizovala nové boty - jedny zimní a jedny botasky.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)