neděle 7. února 2021

Balíček z Holime.cz

Před nedávnem jsem dostala nabídku na malou spolupráci s e-shopem Holime.cz . Když jsem si prohlédla jejich stránky, tak jsem si řekla, proč ne - v nabídce jsem neměla problém si vybrat. Rozhodla jsem se, že spolupráce  k tomu, abych vyzkoušela něco nového a sáhla jsem tedy po  značkách a produkttech, které jsem ještě neměla a které mne na stránkách e-shopu zaujaly.  Balíček dorazil minulý týden a jestli chcete můžete se teď podívat, co jsem si z nabídky e-shopu vybrala a jaké jsou mé první dojmy.
 

 
Prvními kousky, po kterých jsem sáhla byly dva produkty určené na vlasy a protože si vlasy barvím, což je samozřejmě zatěžuje,  volila jsem produkty na poškozené vlasy. Volila jsem značku  Natura Siberica, o které už  jsem  sice slyšela, ale nic jsem od ní ještě neměla.  
Konkrétně jsem si vybrala šampon na poškozené vlasy Natura Siberica,který obsahuje výtažky z borovice sibiřské bohaté na vitamíny. Měl by  vlasy posílit, obnovit pevnost a urychlit  jejich růst.  Šampon lehce voní voní po borovém jehličí, dobře pění. Po dvou použitích jsem zatím spokojená.
Druhým kouskem vlasové péče je balzám na poškozené vlasy Natura Siberica. I ten by měl dodat vlasům potřebné vitamíny, zpevnit je a usnadnit jejich rozčesávání. Balzám mám především krásnou jemnou květinovou vůni (mně asi nejvíc připomíná frézie), která sice ve vlasech nezůstane, ale zpříjemní používání. Na rozčesávání mi zatím  přjde takový průměrný.
 

Srpcháčů mám sice ještě doma několik, ale když jsem uviděla v nabídce osvěžující sprchový gel s vůní citronu a zázvoru Logona Shower Gel Energy, tak jsem neodolala. Citrusové vůně miluju a značku   jsem vůbec neznala, takže jsem využila příležitost ji vyzkoušet.  Šampon by měl zjemňovat pokožku a udržovat její potřebnou hydrataci. Šampon skutečně krásně voní a zatím jsem neměla pocit, že by vysušoval.
 

Dalším kouskem s citrusovou vůní, který jsem si vybrala, je kuličkový deodorant s  vůní limetky Lavera Deodorant Roll-on Verbena & Lime. Je  bez alkoholu  a neměl byl dráždit pokožku. To můžu skutečně potvrdit - zrovna mi došel antiperspirant, takže tento deodorant jsem začala používat hned po vybalení a nemám s ním sebemenší problém. Moc se mi navíc líbí jeho jemná vůně, která je podle mne něco mezi citronem a limetkou. Jen účinnost ještě neprošla zatěžkávací zkouškou (doma na home office se člověk moc nezapotí). 


A s posledními dvěma kousky jsem myslela na manžela, kterému jsem objednala dva sprchvoé gely od značky Old Spice - konkrétně  Old Spice Captain, který je sprchovým gelem a šamponem v jednom, a sprchový gel Old Spice Whitewater. Oba jsou ve velkém balení a měly by tedy dlouho vydržet a oba podle mého názoru mají velmi příjemnou svěží vůni. Nicméně manžela vůně Old Spice Capitain úplně nezaujala, takže tento kousek si nakonec odnesl syn, který s jeho vůní neměl žádný problém.
 

Se všemi produkty (s výjimkou pánských sprchových gelů) se u mne na blogu ještě setkáte po jejich úplném spotřebování v některém článku "Z kosmetické poličky", kde budou úplnější dojmy z jejich používání (ty současné jsou jen takové letmé - z prvního vyzkoušení.
A závěřem doplním, že e-shop Holime.cz, kterému děkuji za možnost vyzkoušet výše uvedené výrobky,  má v nabídce kromě vlasové kosmetiky, deodorantů a sprchových gelů i  spoustu dalších věcí -  holicí strojky, fény, depilátory, mýdla ...






34 komentářů:

  1. Vybrala sis produkty s vůní po které bych sáhla i já :-)
    Na e-shop mrknu, neznám ho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho neznala taky. Citrusové vůně jsou moje oblíbené, takže to byla jasná volba.

      Vymazat
  2. Určitě bych ani já s tím, co sis vybrala , neměla problém. Sprcháč Old Spice dostal manžel k Vánocům a mohu potvrdit, že vůně je příjemná.
    Hezký i když zachumelený den, Stáni !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ty sprcháče voněly příjemně oba, manžel z té jedné úplně nadšený nebyl, takže ho dostal syn. Aspoň jsem je pěkně podělila.
      Hezký den

      Vymazat
  3. Stránku nepoznám, ale vyzerá to na taký normálny shop s kozmetikou. Aj ked sa volaju že holime, vidim, že maju aj ine produkty ako na holenie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj - mají to tak napůl - hodně věcí souvisejících s vlasy a fousy doplněné další pečující kosmetikou...

      Vymazat
  4. Stáni, e-shop Holime.cz neznám. Možná je to způsobeno tím, že jsem zásobena produkty od Avonu a Oriflame, zejména, co se šampónů týče.
    Tak ať jsi s vybranými produkty spokojená. 👍👍
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, děkuji. Zatím jsem nejvíc využila roll-on a nemůžu si stěžovat.
      Měj se fajn

      Vymazat
  5. Těším se na recenzi. Stránky neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak recenze na vlasové produkty bude za dlouho, protože je to fakt velké balení :).
      Hezký den, Evi

      Vymazat
  6. Stránky neznám, ale produkty jsem už viděla na Biooo.cz
    Ať jsi spokojená a tvá pokožka též.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, vidíš, to jsem si nevšimla - já na Bioo.cz kupuju čaje :)

      Vymazat
  7. holime.cz neznám, vybrala bych si citrusovou vůni,Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem velký příznivec citrusových vůní...

      Vymazat
  8. Stáni, znám jen výrobky od Old Spice a manžel i syn jsou s nimi spokojeni. Citrusový sprcháč bych také klidně vyzkoušela, tak jsem zvědavá, jak Ti sedne. Jinak eshop Holime neznám.
    Měj prima týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, citrusový sprcháč hezky voní - já nemám ráda těžké nebo hodně sladké vůně, tak mi ta citrusová hodně vyhovuje.

      Vymazat
  9. Vybrala sis krásné produkty. Jsem zvědavá, co řekneš na značku Natura Siberica.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá - značka Natura Siberica má u mne v koupelně premiéru .)

      Vymazat
  10. Ahoj Stáni,
    taky čekám na balíček z tohoto eshopu. Vybrala jsem si úplně jiné věci, tak se těším na tvoje recenze:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsem zvědavá, co sis vybrala ty. Budu se těšit na článek.
      Měj se fajn

      Vymazat
  11. Natura Siberica je vynikající kosmetika. Už jsem od nich měla nějaké krémy a mléka a byla jsem spokojena. Jsem zvědavá na tvoje recenze.
    Měj se pěkné. :)
    Sabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, já o Natura Siberica zatím jen četla na blozích, takže jsem na dojmy taky zvědavá. Zatím (po dvou umytích špatné nejsou)
      Hezký den

      Vymazat
  12. Sákryš, já asi nakupuju ve špatných e-shopech že mi nikdo nenabídne spolupráce. jak k tomu děvčata chodíte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já byla překvapená, že mne oslovili. Přišlo mi to docela zajímavé, tak se kývla...

      Vymazat
  13. Super produkty sis vybrala :) Doufám, že nám i napíšeš, jak deodorant prošel zatěžkávací zkouškou :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dominiko, deodorant se určitě objeví ve spotřebované kosmetice. Už po používám, ale k nějaké zatěžkávací zkoušce zatím nedošlo (v rámci HO vysedávám u PC)

      Vymazat
  14. Stáňo, šampon a kondicionér od Natura Siberica mám taky (jiný druh), vlasy jsou po něm hezké, jen mě překvapilo, jak je šampon řídký.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, mně se ten můj mimořádně řídký nezdá, řidší mi přijde spíš ten sprcháč.
      Měj se fajn

      Vymazat
  15. Stano, hezke produkty jsi si vybrala, tak at jsi zcela spokojena. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, díky. Zatím nejsou zkušensoti špatné, uvidíme při delším používání.

      Vymazat
  16. Tyto produkty se doma nikdy neztratí :) ale přiznám se, že deodorant používám pouze jednu značku, ostatní mi vůbec nepomáhají :/

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si sama kupuju jen Niveu, ale tentokrát jsem si řekla, že zkusím něco jiného.

      Vymazat
  17. Skvělá objednávka a gratuluji ke spolupráci. E-shop jsem doposud neznala. Co se týká deodorantu tak mě zaujal, už jsem ho někde viděla a přemýšlela, že ho zkusím, ale zatím zůstávám věrná YR. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. pokud jde o deodoranty a antiperspiranty, tak jsem v podstatě věrná Nivee, YR jsem zkoušela taky, ale Nivea mi vyhovuje víc. Ividím, co Lavera...

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)