úterý 3. září 2019

Dotek podzimu

U nás před domem mne minulý týden zaujalo, že už se červenají šípky. Když jsem kolem nich procházela v letních šatech bez rukávů, připadalo mi to takové nepatřičné...
V neděli jsem si dvě větvičky utrhla do vázy - a asi jsem tím přivolala počasí, které už není tak horce letní, jako bylo v minulém týdnu, ale začíná spíš trochu připomínat babí léto.
Upřímně mně vyhovuje skoro víc....

Tak hezké září všem. Ať nám přinese to správné počasí babího léta - s ranními mlhami, skrz které se prodere  sluníčko, s odpoledním modrým nebem s bílými oblaky a s pomalu se vybarvujícími stromy...




A v babím létu určitě přijde vhod i šálek čaje...


28 komentářů:

  1. Stáni, šípky ve váze miluju, ale tady v okolí už jsem dlouho žádné neviděla. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, u nás na sídlišti šípky ještě pořád k nalezení jsou. I když ty konkrétně moje jsou myslím z nějaké zplanělé růže, ne z klasického šípkového keře.

      Vymazat
  2. Po šípkách a jeřabinách se musím poohlédnout, protože si chci udělat na dveře nový věnec k nadcházejícímu období. Ty Tvoje šípky vypadají ve váze moc hezky!
    Měj pěkné dny, Stáňo!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já jsem na věnce dost levá, takže aranžuju spíš do vázy. Jeřabiny nám tu na sídlišti rostou hodně, takže to není špatný nápad, čím pak šípky vystřídat.

      Vymazat
  3. šípkový čaj voní až k nám..hezký den Sv.

    OdpovědětVymazat
  4. Stáni!!
    Já tohle období miluji a celý podzim...na babí léto se moc těším a šípky- máš krásné ve vázičce...
    My včera našli jedlý jeřáb jeřabinu, napřed jsem myslela, že bude na ozdobu a po cestě jsem ho snědla :o)) a šípkový čaj je prostě výborný!! Tak ať nám to babí léto vyjde krásné- přesně jak píšeš, dnes je nádherně. krásný den Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, jedlý jeřáb máme na chalupě, ale víš, že jsem ho syrový nikdy nejedla? Dřív jsme ho zavařovali jen s cukrem ve vlastní šťávě, ale teď už ho dlouho necháváme ptáčkům

      Vymazat
  5. Šípky a čaj??? To už je fakt podzim 🤪

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, šípky ve váze podzim věští, naopak čaj v šálku u mne neveští nic - já poju čaj kontinuálně celý rok :-D

      Vymazat
  6. Teda, šípků jsem si ještě nevšimla! Babí léto mám také ráda, tak doufám, že dnešní počasí pár týdnů vydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, už šípky jsou... Taky doufám, že pěkné počasí babího léta ještě bude - nemáme vybranou dovolenou ;-)

      Vymazat
  7. Ahoj Veverko 🤗 já, co se týče podzimu.. Ho miluju snad nejvíc 👍 Už se těším na barevnost listí a 2vrstve oblečení 😂👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško, já mám babí léto taky ráda. Hlavně kvůli té barevnosti a pak taky nemám ráda vedra, mnohem víc mi vyhovují teploty kolem dvacítky

      Vymazat
  8. Ahojky,
    taky jsem našla u nás na chatě šípky, ale nakonec jsem je tam nechala. Září klasicky začalo šíleně, ale to je každý začátek školního roku:-) Doufám, že se to brzy změní:-)
    Krásný podzim i tobě!
    hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, věřím, že začátek školního roku je těžký pro všechny strany procesu :-). Tak ať se to brzo zklidní.

      Vymazat
  9. Tak treba ty dnesni teploty mne vyhovuji taky vic, tohle pocasi miluju. Uzivej si ty dny, Stano. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, já se v teplotách přes 25°už spíš trápím (pokud nejsem ve vodě ;-)), takže babí léto mi taky vyhovuje líp

      Vymazat
  10. Stáni, já se tomu každý rok bráním, mám léto ráda. Ale čím jsem starší, tím víc se snažím vnímat a mít ráda každé roční období!
    Přeji krásné ráno a příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já nemůžu říci, že bych léto neměla ráda, ale nevyhovují mi vedra a v tomto směru je babí léto milosrdnější

      Vymazat
  11. Stáni, také je už potkávám na cestách a červenají a docela mne to překvapuje. Ale co, vždyť už je září... Ve váze jsem je nikdy neměla, brzy napravím, vypadají tam moc hezky.
    Pa D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, já má šípky doma i v práci - je to moje každoroční dekorace v začínajícím podzimu

      Vymazat
  12. Já jsem šťastná, že se konečně ochladilo! Podzim je moje nejoblíbenější období. A ta vázička je moc pěkná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nemám velká vedra ráda, takže mi babí léto vyhovuje. A vázičku jsem koupila za pár kourn v Pepcu, tak ys mi moc líbí

      Vymazat
  13. Krásné fotky Stáni! Já už se taky na podzim svým způsobem těším. Hlavně, aby nás nic nezkolilo! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-). Já si doufám choroby vybrala v létě...

      Vymazat
  14. Taky máme u domu obrovský šípkový keř, který se teď krásně červená. Radost pohledět a udělat si dobrý čaj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle nejsou větvičky z klasického šípku, ale z nějaké zplanělé růže, takže na čas spíš ne (a já stejně dávám přednost černému nebo zelenému).

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)