sobota 7. září 2019

Z kosmetické poličky 4

Tak tentokrát je tu článek o kosmetice poprvé po dvou měsících, jak jsem avizovala v článku z července. Trochu jsem se bála, jestli se mi nashromáždí dost produktů, aby to na článek vůbec vydalo. Já žádný velký spotřebitel kosmetiky totiž nejsem. Ale nakonec mám pocit, že toho tak úplně málo nesešlo (kosmetickým blogerkám stejně konkurovat nehodlám).




Pomme Rouge (Yves Rocher)

Koupeno - Yves Rocher. Balení – 30 ml. Cena – zdarma (podle netu 35 Kč).
Krém na ruce ze zimní limitky obsahující 98% látek přírodního původu jsem dostala jako dárek k nákupu. Moc hezky voněl (občas jsem si mazala ruce jen kvůli té vůní), dobře se roztírá a celkem dobře se i vstřebává. Výživa rukou je takový lepší standard.
8/10

 Botanic Therapy Balm conditioner coco milk&macadamia (Garnier)

Koupeno - Glanz box. Baleni - 200 ml. Cena - ? (podle netu kolem 70 Kč)
Balzám a kondicionér na suché a hrubé vlasy s kokosovým mlékem a makadamiovým olejem. Byl hodně hustý a díky tomu šel z lahvičky strašně špatně ven. Voněl skutečně  po kokosu, i když vůně ve vlasech bohužel nevydržela. Jako kondicionér fungoval průměrně, vlasy možná trochu vyživil, po jeho použití jsem je neměla tak rozlítané.
7/10

Antiperspirant  Invisible dry (Dove)

Koupeno - Glanz box. Balení - 35 ml. Cena - 39,90 (doporučená)
Cestovní balení antiperspirantu s obsahem hliníkovýc solí.  Má příjemnou vůni, nenechává skrvny na oblečení a opravdu funguje. Používala  jsem ho na dovolené a při zátěži v podobě túr do kopců obstál víc než dobře. A malé balení vydrželo překvapivě dlouho.
8/10

Nourishing Secrets Invigorating Ritual (Dove)

Koupeno - swap. Balení - 250 ml. Cena - ? (podle netu kolem 45 Kč)
Sprchový gel s avokádovým olejem a výtažkem měsíčku. Měl nenápadnou, docela příjemnou rostlinnou vůni a středně hustou konzistenci. I poměrně malé množství vytvořilo bohatou pěnu. Myl dobře a nijak nevysušoval.
7/10

Pěnové tužidlo Power ultra (Isana)

Koupeno - Rossmann. Balení - 150 ml. Cena - 29,90
Jde o nejsilnější variantu tužidla této značky (síla je označena jako 5 z 5). Tužidlo tvořilo bohatou pěnu, která se dobře nanášela. Tužilo docela dobře (byť vzhledem k označení bych možná čekala o trochu víc), natužené vlasy šly dobře rozčesat, po rozčesání se neslepovaly do pramínků. Rozhodně má dobrý poměr cena - výkon.
7/10 
 

Odličovac očního make-upu (Isana)

Koupeno - Rossmann. Balení - 100 ml. Cena - 29,90
Tenhle dvoufázový odličovač mne zklamal. Olejová a vodní složka se hůř promíchávaly a poměrně rychle se zas oddělovaly od sebe - většinou jsem protřepávala několikrát během odlíčení. A samotná kvalita odlíčení mne taky nenadchla - zejména se řasenkou si odličovač fakt moc neporadil. Navíc při neopatrném použití odličovač trochu štípal v očích.
4/10

Odličovací tampony Isana

Koupeno - Rossmann. Balení - 70 ks. Cena - 22,90
Docela dobré odličovací tampony. Měli jednu stranu hladkou, druhou s vytlačovaným vzorem. Nerozdělovaly se při vytahování ze sáčku,  byly měkké a celkem příjemné při používání.
7/10

Sprchový gel Aloe fresh (Rexona)

Koupeno - DM box. Balení - 250 ml. Cena - ? (podle netu kolem 45 Kč)
Sprchový gel s aloe vera a mentolem. Měl zelenou barvu a nepříliš výraznou vůni, ve které jsem tedy mentol vůbec necítila, přišla mi  spíš taková neurčitě  rostlinná. Konzistence gelu je spíš řidší, ale ne tak, že by mi to výrazně vadilo. Pěnu vytvářel spíš průměrnou a neměla jsem pocit, že by vysušoval.
 6/10

Řasenka Miss sporty Studio Lash

Koupeno - DM drogerie. Balení - 8 ml. Cena - 89 Kč
Tahle řasenka správně měla být už v minulém článku, protože jsem si spotřebovala už před drahným časem. Ale má  docela příjemný silikonový kartáček, tak jsem si ji nechala na kosmetické poličce a používám ji na rozčesávání řas, pokud se mi při líčení slepí.  Vyhovoval mi hlavně kartáček, se kterým se mi dobře nanášela. Nijak řasy neslepovala (jen občas na nich zůstalo trochu větší množství) a se nedrolila během dne. Prodlužovací efekt byl průměrný. Ale s ohledem na cenu si myslím, že špatný kup to nebyl.
7/10


Hotelová balení

Vzorečky mi tentokrát do ruky žádné nepadly (většinu jich mívám z časopisů a ty jsem v poslední době nekupovala) a hotelová balení mám taky jen dvě - ono jsme nikde (s výjimkou Krkonoš) nebyli.

Vittore De Conti - Hair&Body Shampoo
Hotelové balení - 40 ml (vyšlo s bídou na dvě použití). Sprcháč má výraznou dřevitou, podle mne spíše pánskou vůni, která mi přišla hodně ostrá. Balení vzbuzuje dojem luxusního výrobku, ale sprchový gel skoro vůbec nepěnil a trochu vysušoval.
Koupila bych si  - ne
Vittore De Conti - Body Lotion
Hotelové balení - 40 ml. Ani tělové mléko ze řady hotelové kosmetiky mne nenadchlo - hrozně špatně se roztíralo  a  mizerně se vstřebávalo. Vůně byla taky spíš pánská, ale nebyla tak ostrá.
Koupila bych si  - ne


Ze všech produktů jsem asi nejvíc byla spokojená s krémem na ruce od Yves Roche (hlavně kvůli krásné vůni) a s antiperspirantem Dove (u toho hlavně kvůli účinku). Nejmíň mne zaujal odličovač na oči Isana a propadla taky obě hotelová balení.


30 komentářů:

  1. Stáni,
    tak jsem si to vše prohlédla a přečetla tvé hodnocení..
    Musím napsat, že ten krémík na ruce mne zaujal hned na začátku, tak je fajn, že ti vyhovuje...Jinak ty ostatní produkty jsem ještě nikdy nevyzkoušela.
    Moc fajn článek a užitečný!!
    hezký víkend Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, ten krém od YR moc hezky voní. Měla jsem ho v práci a určitě jsem si mazala ruce častěji než tím předcházejícím :-D

      Vymazat
  2. Já mám na ten balzám od Garnier úplně opačný názor :-) Přišel mi dost řídký, jsem zvyklá na hutnější produkty. Jinak jsem z něj ale byla nadšená. Mám suché a vlnité vlasy a tento balzám je nádherně vyživil, uhladil a provoněl až do dalšího mytí. Kolikrát jsem měla vlasy už dost mastné, ale pořád voněly po kokosu :-) Nemít doma tolik dalších balzámů a masek, kupuji rovnou další balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní - já ho fakt nemohla vydolovat z lahvičky. Po kokosu mi voněl jen při použití, ale to může být i tím, že já mám mikádo a k vlasům si moc nepřivoním ;-). Na suché vlasy i podle mne nefungoval špatně - já je mívám dost rozlítané, což tenhle kondicionér trochu kompenzoval.

      Vymazat
  3. Já mám sprchové gely od Dove moc ráda. A Yves Rocher taky, hlavně kvůli krásným vůním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, sprcháče od Dove mi taky většinou vyhovují, ale tuhle jsem měla nějaký micelární a tedy mi velmi nevoněl (je v minulém článku)

      Vymazat
  4. I já děkuji za revizi tvé kosmetické poličky. Neměla jsem doma žádný z hodnocených kousků, proto děkuji za tvůj názor.
    Vlastně mám krém na ruce od YR, ale jinou vůni.
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, krém na ruce od YR už mám myslím třetí. Jsou dražší (i když já teda nekupovala ani jeden - dva jsem dostala k nákupu a jeden ve swapu), ale většinou hezky voní. I když tedy nejúčinnější byl ten, co voněl nejméně zajímavě ;-)

      Vymazat
  5. Nic z toho, co jsi sem dala, mi do ruky nepřišlo. Ale vybrala bych si.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, kosmetiky je takové množství, že není divu.

      Vymazat
  6. Marcela - Nordic Passion8. září 2019 v 8:13

    Za mě tedy taky ten krém na ruce. Limetka zní jako vůně moc příjemně. Navíc těch 98% přírodní složky. Hezký den, Stáňo. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, ten krém na ruce není limEtkový, ale byla to zilmní limItka. Ale voněl krásně jablečně :-)

      Vymazat
  7. Ahoj VEVERKO, (vím ze jsi Stáňa ale veverko se mi líbí víc )
    Vše jsem důkladně přečetla a prohlédla. Nakoupila jsi moc hezké věci a určitě potřebné. Já sobně bych na obličeji nesnesla tu ISANU po ní se mi vždy dělali pupínky. A tu řasenku od MISS sporty bych taky nebrala. Miss Sporty nemám ráda ale co mě naopak zaujala je Dove a shbalzam na vlasy od Botanic Therapy. Mám tuhle značku moc ráda a sama jí teď používám a budu s ní dělat i článek na blogu. Dnes ho jdu psát a vycházet bude tak nějako přístí týden :-)
    Měj krásnou neděly a papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško, Veverka je má dávná přezdívka, takže mi nevadí :-). Isana mi taky nesedla, ale se řasenkou jsem byla docela spokojená. Já z řady Garnier měla už taky několik věcí, nej.. byl šampon s araganovým olejem
      Na článek u tebe pak ráda mrknu

      Vymazat
  8. Stáni, tvoje kosmetická okénka mám velmi ráda a recenze je pro mě přínosem. Tu řasenku asi vyzkouším. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. A doufám, že ti řasenka bude vyhovovat, jestli ji vyzkoušíš.

      Vymazat
  9. Produkty neznám, díky za recenzi.
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky,
    já jsem se na tvůj kosmetický článek těšila celé dva měsíce a jsem ráda, že tu je. Zrovna čekám, než mi uschnou nalakované nehty, takže je to ideální doba na čtení:-) Isanu jako značku moc neznám, protože u nás v Příbrami Rossmann strašně dlouho nebyl. Teď tu jsou dvě pobočky (dnes jsem v jedné byla). tak postupně jejich sortiment poznávám. Jsem ráda, že vím, co si nebrat:-) Krém na ruce od YR jsem měla taky a byl příjemný jako všechny jejich krémy na ruce. Parfemace se mi líbila. Zaujal mě sprchový gel od Dove, to si sama nekupuji, max. z nějakého boxu.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, pro mne je naopak Rossman poměrně dostupná drogérie, tu nejbližší mi sice rekonstruují, ale po cestě domů z práce mám dvě další, takže tam občas zavítám.

      Vymazat
  11. Já teď mám dvoufázový odličovat od Elie a musím říct, že to promíchávání mě teda taky trošku otravuje. Ale odličuje slušně, to nemůžu popřít.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď další dvoufázový odličovač a zjistila jsem, že mne to protřepávání fakt nebaví. Příště zvolím nějaký "normální".

      Vymazat
  12. Ten balzám od Garnier používám také a jsem s ním maximálně spokojená :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám nebyl špatný, nejvíc mi vadila obtížná vydolovatelnost z lahvičky.

      Vymazat
  13. Právě teď jsem vylezla ze sprchy kde jsem si myla vlasy a používala kondicioner od Garnier....a vztekala se jak debilní balení má! Takže naprostý souhlas :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, jsem ráda, že balzám nepřišel obtížně použivatelný jen mně :-)

      Vymazat
  14. Ten krém na ruce od YR mám doma, ale nijak extra mě nezaujal. Vůně je dost chemická a hydratace taky nic moc. Ale líbí se mi jeho balení. :)

    Jinak se přiznám, že většinu těch běžných značek už vůbec nepoužívám, akorát Dove sprcháče jsem si dříve kupovala často. Nejvíce zvědavá bych byla asi na ten kokosový kondicionér.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš - mně ten krém docela voněl. Kokosový kondicionér byl takový slušný standart.

      Vymazat
  15. Krémy od Yves Rocher používá často moje mamka a taky si je chválí :) U mě s tím mazáním je docela problém a když už, tak sáhnu po klasické Induloně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jde o účinek, už jsem od YR měla lepší krém, ale tehle mi líp voněl. Klasickou (myšleno modrou) Indulonu vůbec nepoužívám - mám ji z kdysi zafixovanou jako krém, který je hodně mastný a dlouho se vstřebává. Kdysi jsem používala červenou, dezinfekční a měsíčkovou, ty byly docela fajn.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)