úterý 29. ledna 2019

Trochu růžové...

Do jara je ještě daleko. Ale tulipány už se v obchodech objevily. Tyhle jsem si koupila spolu s pečivem, jogurty a ředkvičkami. Vypadaly v Albertu v tom černém kyblíčku tak utrápeně, že jsem si řekla, že jim dám doma ještě šanci. Odměnily se mi tím, že zvedly hlavičky a tváří se, že jetě chvíli vydrží dělat parádu.


Tak třeba pohled na ně trochu rozsvítí zimní den i vám...




30 komentářů:

  1. Stáňo jsou překrásné. Já si je v předjaří kupuju taky a docela vydrží. Ty z mojí zahrady moc ne. Druhý den už jsou povadlé a třetí den jsou na vyhození. Tak ty zahradní ani nestříhám. Na záhonu udělají parády víc a déle 😉 Už se těším, až zase porostou.
    Měj prima dny, Pwtra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, my na chalupě ty dva, co nám obvykle vykvetou, taky necháváme na záhoně.

      Vymazat
  2. Je to prostě nádhera. Já jsem si je ještě nekoupila, ale hodně jsi mne nalákala.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já si je většinou taky kupuju až když je blíž k jaru. Ale tentokrát mi nějak padly do oka.

      Vymazat
  3. Stáňo, tak právě včera jsem si při cestě od praktické lékařky koupila pugét žlutých tulipánů. Potřebovala jsem si udělat radost :o). Tulipány jsou jediné kytky, které si v Lidlu kupuji, neodolám jim, protože mi navozují atmosféru JARA.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, radost si člověk občas udělat musí (a ty sis ji po tom špitále zasloužila)

      Vymazat
  4. Su nadherne :) Uz sa tesim na jar...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katie, taky se těším na sluníčko :-) a na to, až budou kytky i venku

      Vymazat
  5. Stáni, taky jsem si už koupila... Mám tohle období cibulovin moc ráda, ve městě je většinou vše šedé, tak aspoň trocha jemných barviček.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, pár kytek a jakou umějí udělat parádu, co?

      Vymazat
  6. Stáni, tuhle barvu miluju. Už jsem je letos taky měla. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Stáňo, na tulipány je u nás doma ještě brzy, ale už se jich nemůžu dočkat <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabro, já jsem neodolala, když jsem je v tom supermarketu viděla.

      Vymazat
  8. Jsou nádherné :) Už se těším na jaro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, já si na růžovou nepotrpím, ale u těch tulipánů jsem udělala výjimku, protože se mi líbily.

      Vymazat
  9. Ahoj, já ulovila žluté v Bille a mám je doma už týden a fakt mi pěkně drží:-) A taky mi evokují jaro, už se na něj moc těším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, tyhle zatím taky drží a když na ně kouknu, tak mi rozsvítí den.

      Vymazat
  10. Stáni, jsou nádherné, už po nich také koukám. .o) Ale teď mi doma intenzivně kvetou a voní růžové hyacinty, tak až odkvetou, přijde řada na tulipány.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, hyacinty mám v plánu po těch tulipánech ;-)

      Vymazat
  11. Stáni tulipány mám moc ráda a ty tvé mají opravdu nádhernou barvu. Krásné dny ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  12. Stáni,tulipány ve váze potěší. Začíná období, kdy s každým nákupem v Lidlu vybírám tulipány a nesu domu trochu barvy. Měj hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Lidlu mívají kytky pěkné a za dobrou cenu, bohužel to není zrovna můj nejbližší supermarket. Tyhle jsem ulovila v Albertu, kde je to takové "jak kdy" - někdy jsou kytky pěkné a někdy tam mají takové, že už jsou spíš na kompost. Tyhle byly takové na hraně, ale parádu nakonec ještě udělaly.

      Vymazat
  13. Nič nedokáže januárové dni rozžiariť lepšie ako kytička farebných tulipánov. Tiež si ich často kupujem. Maj sa pekne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, trochu barvy nikdy neškodí :-). Měj se pěkně

      Vymazat
  14. Jsou krásné, Stáňo, asi bych se taky měla po nějakých podívat...:-).
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro, já te´d pro změnu pokukuju po nějakém pěkném hyacintu.

      Vymazat
  15. Taky ty tulipány miluju :-) Mám je doma každou chvíli, naštěstí i díky skvělýmu chlapovi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tulipány si kupuju výhradně sama. Manžel nosí gerbery nebo růže :-) (on chodí pro kytky do květinářství zatímco já si je přihazuju do vozíku k rohlíkům a jogurtům v supermarketu ;-))

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)