středa 5. května 2021

Co jsem taky ochutnala 31

 Začátek  měsíce patří bilancovacím článkům, a tak po ohlédnutím za dubnem a dubnovými nákupy přichází i článek o dobrotách, co se v dubnu na mém stole obejvily poprvé. Co to bylo, jak mi to chutnalo a jestli si něco z dnešního článku třeba koupím znovu, to se můžete podívat dále...



 
Tvaroh-jogurt Čokoláda (Madeta)
Koupeno – Billa. Balení – 135 g. Cena – 9,90 (akce)
Kombinace tvarohu a jogurtu má na dně čokoládovou složkou s 60% čokoládou, takže výrobek je třeba promíchat. Dezert je jemně krémový a celkově není přeslazený. Samozřejmě totéž lze vyrobit doma svépomocí levněji, ale jako rychlá svačina, když není čas, mi přijde fajn.
5/5

 
Pérail (Deluxe)

Koupeno - Lidl. Balení - 150 g. Cena – 59,90
Francouzský měkký sýr z ovčího mléka jsem myslím koupila v rámci velikonoční nabídky Lidlu. Byl zajímavě zabalen na dřevěné destičce, takže by se na ní dal i servírovat. Má pevnější kůrku bez plísně a měkký vláčný vnitřek. Chuť je příjemná, ne přehnaně výrazná
4/5


Almod&Orange (J.D.Gross)

Koupeno - Lidl. Balení - 125  g. Cena - 34,90
Hořká čokoláda s 56% obsahem kakaa obsahuje kousky mandlí a kandovaného pomeranče. Je tak akorát hořko sladká, hezky pomeračově voní a rozpouští se v puse. Kombinace pomeranče, mandlí a hořké čokolády je pro mne geniální. A navíc za super cenu.
5/5


 Ladovy perníčky (Silisan)

Koupeno - Billa. Balení - 225 g. Cena - 29,90 (akce)
Perníčky s cukrovou polevou, jejichž tvary jsou motivované Velikonocemi, jsem koupila manželovi jako "velikonoční výslužku", ale ochutnat jsem dostala taky. Docela příjemně mne překvapily - byly krásně měkké a hezky kořeněné. Klidně je za rok koupím znovu.
5/5


High protein Pudding (Milbona)

Koupeno – Lidl. Balení – 200 g. Cena – 24,90
Pudink z lidlovké  řady má vyšší obsah bílkovin a je slazený umělými sladidly. Chuťově je dobrý – čokoládová příchuť byla poměrně výrazná, není přeslazený a umělá sladidla jsem na chuti nepoznala. Ten si klidně koupím znovu, bohužel ho v našem Lidlu mívají jen výjimečně
4/5


 Candies Oranges (Deluxe)

Koupeno – Lidl. Balení – 150 g. Cena – 59,90
Jde o výrobek, který měl Lidl ve velikonoční nabídce, dřív jsem ho v běžném sortimentu nezaznamenala. Jde skutečně o celé plátky kandovaného pomeranče, které jsou potažené vrstvičkou hořké čokolády. Co si budeme povídat, žádná hitparáda zdravé výživy to není, ale  chutnaly mi. Těch 6 plátků, co je v balení, zmizelo dost rychle.
4/5


Hummus natural (Gastro)

Koupeno - Billa. Balení -120 g. Cena - 16,90
Hummus má jemnou konzistenci, ale poměrně výraznou chuť. Myslím, že byla způsobená jednak pastou tahini a jednak přídavkem octa. Špatný nebyl, ale už jsem jedla lepší.
3/5


 Superkaše Jablka&meruňky (Emco)

Koupeno – Brandnooz box. Balení – 55 g. Cena – 16,90 (doporučená)
Tato instantní kaše neobsahuje přidaný cukr, ale pouze cukry přirozeně se vyskytující v ovesných vločkách a použitém ovoci. Toho je v kaši 20 %. Je rychle hotová a k přípravě je třeba jen horká voda. Chuťově je příjemná, není přeslazená. Jako nouzovku do kanceláře si ji klidně koupím znovu.
4/5

Fit protein (Gervais)

Koupeno - Billa. Balení - 80 g.  Cena - 19,90
Nová variace čerstvého termizovaného  sýra  má nižší obsah tuku a vyšší obsah bílkovin - proto zrřejmě označení "fit". Musím říci, že  mne notně překvapila konzistence - je hodně tekutá. Na chleba  (jak je naznačeno na obale) jsem si ho ani nezkoušela namazat, to nemělo šanci na úspěch (já ho z kelímku snědla lžičkou). Nevím, jestli to byla chyby šarže nebo jestli takhle vypadá sýr běžně. Chuťově není špatný, připomínal mi trochu Cottage.
3/5


Červená řepa (Fauvette)


Koupeno – Albert. Balení – 500 g. Cena – 29,90
Ideální výrobek, pokud potřebujete rychle červenou řepu. Tato je vařená (tak akorát - ani moc měkká ani tvrdá), oloupaná a vakuově zabalená. Stačí nakrájet a použít. Využila jsem ji rychlou výrobu salátu s rukolou a kozím sýrem v polední pauze. Díky jednoduchému použití skousnu i to, že pochopitelně vyjde cenově dráž, než kdybych si koupila řepu syrovou.
5/5


Marmellata di Arance (Parente)

Koupeno - dárek. Balení - 340  g. Cena - ?
Marmeláda, kterou jsem dostala od manžela, měla krásnou oranžovou barvu, hezky se roztírala a na chutí i konzistenci bylo znát, že  obsahuje 55 % pomerančů (zbytek je cukr a pektin). 
5/5


Lučina & skyr

Koupeno – Billa. Balení – 100 g. Cena – 26,90
Známý termizovaný tvarohový sýr je obohacený o přídavek skyru a je novinkou na trhu (minimálně pro mne). Díky skyru  má více bílkovin, naopak má snížený obsah tuku. Má o něco jemnější (nebo by se dalo říci méně hutnou) konzistenci. Chuťově je klasické Lučině hodně podobný. Mně chutnal a v podstatě jsem na něm nenašla chybu.
5/5


Skyr drink Peach-maracuja (Milbona)

Koupeno – Lidl. Balení – 330 g. Cena – 24,90
Kysaný mléčný nápoj s ovocnou složkou je brandem Lidlu, obsahuje ovocnou složku, má zvýšený obsah bílkovin, snížený obsah tuku a je slazený umělými sladidly. Což ho předurčuje jako rychlou dietní svačinku. V chuti je hezky cítit ovocná složka, ale bohužel obsahu umělých sladidel na chuti trochu znát je – nápoj jakoby „padá na jazyk“. Nějak moc mne nezaujal.
2/5
 

 
Za favorita měsíce bych asi označila čokoládu s pomerančem a mandlemi  J.D.Gross z Lidlu. Propadák tu tentokrát asi vyloženě žádný není, ale kdybych měla označit výrobek, který mne zaujal nejmíň, byl by to Skyr drink Milbona (taky z Lidlu).
Tak co, nalákala jsem vás na něco? Nebo odradila?

 

33 komentářů:

  1. Ahoj Stáni,
    asi jsem to neměla před spaním číst, mám teď chuť na něco dobrého. Ty pomeranče v hořké čokoládě jsem kupovala mamce a byla s nimi moc spokojená. Zaujal mě ten tvaroh s čokoládou a všechny sýry (a vlastně i další mléčné výrobky, ony mi prostě chutnají). Naopak mě vůbec neláká červená řepa, ale přijde mi praktické to balení a úprava. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já červenou řepu ráda s kozím sýrem a rukolou nebo polníčkem a to je jídlo, o které nestojí můj muž, takže si ho dělám jen pro sebe a na to mi to půlkilové balení bohatě stačí (zbytek klidně dojím jen tak osolený ;-)). Je to jednodušší než vařit jednu nebo dvě řepy. Mléčné výrobky mám taky ráda - jak sýry, tak různé jogurty ap.
      Měj se fajn

      Vymazat
  2. Stáňo, dala bych si tu čokoládu :o)
    Moc toho z tvého výběru neznám, občas kupuji předvařenou řepu a mám ráda pomerančovou marmeládu, tu mám z Marks and Spencer.
    Děkuji za ten přehled a přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, vidiš, M&S mi jako zdroj pomerančové marmelády nenapadl. Já teď načala další - z Lidlu a mne nenadchla (bude v příštím článku)
      Hezký den i tobě

      Vymazat
  3. Stáňo, opět další zajímavý přehled. Z uvedeného znám jen Lučinu Skyr, která mě opravdu chutnala. A protože jsem mlsná jako koza, zaujala mě čokoláda s mandlemi a kandovaným pomerančem. Až jí uvidím, rozhodně si jí koupím.
    Můj zeť miluje pomerančovou marmeládu a já jí vytvořila z pomerančů, které byly v lednu v akci. Muž si ťukal na čelo, že marmelády se dělají v létě. Největší pochvalou pak bylo prohlášení zetě, že ta moje domácí je lepší, než ta, kterou si běžně kupoval v Anglii, kde rok pobýval. Dokladem toho, že mi opravdu chutná, je to, že z regálu ve sklepě její zásoby ubývají. 😃
    Měj hezké májové dny.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, čokoláda mi fakt chutnala, je to taková prima kombinace. Pomerančovou marmeládu budu muset taky někdy zkusit - asi až v zimě, to bývají pomeranče ve slevě :).
      Měj se fajn

      Vymazat
  4. Milá Veverko, /promiň, ale já veverky ráda/, je super, že ochutnáváš a následně píšeš. Já jsem hrozná konzerva, málokdy koupím, co neznám. Ne že bych byla agent z Madety, ale nějak v poslední době zjišťuju, že jejich výrobky si drží pořád stejnou dobrou kvalitu. Kombinace čokoláda a pomeranč, navíc mandle, to je to co miluju. Co mě neoslovilo je skyr, brrr. A co v posledních letech nemůžu vůbec jsou mazací sýry, jedině Kiri. Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, Veverka nevadí (bývala to moje táborová přezdívka). Madetu mám taky docela ráda. Skyr samotný mne taky moc nenadchl, v té Lučině naopak vůbec nevadil. Já klasické mazací sýry ( tedy taveňáky) taky nejím, je ty čerstvé termizované jako je Lučina.
      Hezký den

      Vymazat
  5. Noooo, Stáni a mám pět kilo nahoře :o)...
    Díky za tipy, ale čokoška je čokoška...
    Měj se fajn i v květnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, :D . Zrovna tu jednu čokoládu mlsám - hořkou se solí (taky ten lidlovský brand, už jsem ji tu myslím měla, protože ji určitě nemám poprvé)
      Krásné květnové dny i tobě

      Vymazat
  6. PLÁTKY POMERANČE POTAŽENÉ ČOKOLÁDOU bych si dala hned :-)
    Tento měsíc sis docela pochutnávala....skoro žádný přešlap :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomerančové plátky byly náplast na pracovně blbý den - potřebovala jsem si nutně udělat nějakou drobnou radost :). A povedlo se.
      Máš pravdu, že tentokrát je to v podstatě bez propadáků.

      Vymazat
  7. Vyzkoušela jsem jen proteinový pudding z Lidlu, který mi moc chutnal, kupuju si ho pravidelně - i jeho vanilkovou variantu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ten puding taky chutnala, ale "náš" Lidl ho nemívá, koupila jsem ho náhodně v nějakém jiném, kam běžně nejezdíme. U nás mají jen proteinový jogurt, který mi moc nechutná.

      Vymazat
  8. ujíždím na čokoládě,tak volba je jasná,Sv.

    OdpovědětVymazat
  9. Stáňo, dala bych si z Tvého výběru tu čokoládu, pomerančovou marmeládu a červenou řepu.Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, máš podobné chutě - vše z tebou jmenovaného chutnalo i mně.
      Měj se hezky

      Vymazat
  10. Já si teď ten hummus koupila chilly a není vůbec špatný a není ani ostrý, chutná spíše jako paprikový s rajčaty. Proteinový puding jsem neměla, zatím jen jogurt a ten byl moc dobrý, u nás v nejbližším Lidlu (20 minut cesty autem), tak je jich poměrně zásoba. A čokoládu z Lidlu miluji, zatím jsem zkoušela obyčejnou hořkou a pak s karamelem a ta je nejlepší.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proteinový jogurt už jsem měla taky a ten mi moc nechutnal. Ta lidlovská čokoláda je dobrá dobrá, občas si kupuju tu se solí a ta je taky dobrá

      Vymazat
  11. Stáňo, já se po těchto "zdravějších" výrobcích taky dívám, ale většinou mě odradí množství cukru nebo sladidel. Raději si koupím třeba Skyr bez příchuti a přidám si něco svého, o čem vím, že tam není tolik cukru a chemie. Jako nouzovka dobrý, ale...
    Zaujala mě ta marmeláda. Ty si kupuji ráda, ale tuto neznám.
    Krásný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já většinou po ochucených výrobcích, jako byl ten Skyr, sahám taky jako po nouzovce a nebo ze zvědavosti :D. Jinak třeba bílý jogurt jím dost často jen neochucený (případně s medem nebo domácí marmeládou) a tvaroh si míchám s kakaem.
      Marmelády máme hodně vlastní (rybíz, višně, angrešt, loni jsem dělala i jahodovou), ale občas pro změnu mám ráda i nějakou jinou, jako je právě ten pomeranč.
      Hezký další týden

      Vymazat
  12. Čokoládový tvaroh s jogurtem jsem měla včera ke svačině a chutnal. A marmeláda z pomerančů též. Ostatní neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, na marmeládu z pomerančů vzpomínám s láskou :)

      Vymazat
  13. Lučinu kupujeme pravidelně a hodně nám chutná. Já jsem dneska koupila domácí máslo tak jsem zvědavá, jaké bude. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, domácí máslo jsem ještě nikdy nekupovala.

      Vymazat
  14. Ahoj Stáňo, samé dobroty. Nejvíce mne zaujaly sýry - to je jasné a potom kandovaný pomeranč, to příště zkusím vyzkoušet, taky by nás mohlo oslovit. A jestli mohu doporučit, v poslední době jsem si oblíbily sýry z DElmartu, jak kamenného, tak ze sortimentu na Košiku. Skvělé, vřele doporučuji. Krásný víkend. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, díky za tip. Do Delmartu (v Arkádách) občas chodím, tak po sýrech mrknu. Zatím jsem tam lovila hlavně čaje a čokolády.
      Měj se fajn

      Vymazat
  15. Pomerančovou marmeládu miluji, ale předloni jsem dělala domácí a stále mám nějaké zásoby, takže dokupovat ještě dlouho nebudu. Je skvělá na palačinky a dávám ji i do buchet, mňam. Letos bych chtěla znovu zaexperimentovat a udělat před Vánocemi banánovou. :)

    Kandované pomeranče v čokoládě mi donesl taťka, byly dobré, ale raději mám klasickou čokoládu. Ta mandlová s pomerančem z Lidlu vypadá báječně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomerančovou marmeládu budu muset asi taky vyzkoušet - jsi už druhá, kdo o ní píše... A tu čokoládu zkus - není drahá a mně chutnala fakt hodně.

      Vymazat
  16. Mně osobně mléčné produkty, které jsou light nebo protein nikdy moc neoslovily, nevím proč, ale prostě mi nechutnají. :D Asi jsem divná, ale nejedou mi ani řecké jogurty, nebo skyry třeba. :/ Takže si radši dám víc kalorií za dobrou chuť! :D

    Anna | Bílé plátno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to light produkty taky nepřeháním - dost často mívají trochu pachuť. Výrobky s vyšším obsahem proteinu mi většinou přijdou na chuť stejné jako ty normální, spíš mi někdy přijde, že je to trochu módní trend (třeba obohacovat tvaroh proteinem mi přijde docela zbytečné).

      Vymazat
  17. Čokoládový pudink z Lídlu jsem už také měla, i ten vanilkový, a oba mi moc chutnají. Ale máš pravdu, že jsou často vyprodané. Teď jsem od babičky také měla hořkou čokoládu s pomerančem a bílou čokoládou a byla to top čokoláda, co jsem měla za poslední dobu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)