neděle 5. července 2020

Co jsem taky ochutnala 21

Tak červencový článek o tom, co jsem ochutnala (a nezapomněla vyfotit), bude rozsahem  po hodně obsažném článku z června už takový standardní. A obsahem vlastně taky - nechybí tu sýr, čokoláda, jogurt, tyčinka nebo kaše. A kromě toho tu najdete i ještě i něco dalšího. Tak se pojďte podívat...


Cookies Chocolate+Hanzelnut (Billa Premium)

 Koupeno - Billa. Balení - 150 g. Cena - 23,90
Tyhle cookies jsem koupila úplně náhodou a docela příjemně mne převapily. Obsahují kousky hořké čokolády a lískových oříšků, nejsou přeslazené a chutnají hezky čokoládově. Nebýt palmového tuku a glukozo-fruktozového sirupu, měly by plný počet bodů, protože chuťově jsou fakt dobré.
4/5

Čokoláda s pomerančem (Billa Premium)

Koupeno - Billa. Balení - 100 g. Cena - 39,90
Hořká čokoláda s kousky pomeranče. Hezky se rozpouští na jazyku a chuťově je taky dobrá, jen kousky pomeranče jsou  docela  malé a spíš taková tvrdší drť. Ale zase poměr cena-výkon je celkem dobrý.
3/5

Frujty Superželé (Pedro)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 50 g. Cena - 14,90 (doporučená)
Bonbóny jsou v provedení ovoplátky a ovobobule a obsahují 30 % ovocné šťávy - v jednom případě převažuje jablečná, v druhém případě černý rybíz.  Chuť je opravdu ovocná, hlavně u ovobobulí je černý rybíz  výrazný.  Jen bych spíše než o "superželé" mluvila o gumových bonbónech, protože... no protože jsou prostě gumové, žvýkavé a ze začátku mají trochu divnou pachuť (tak naštěstí za chvíli zmizí). Nebýt boxu, určitě bych je neochutnala. A ochutnání mne k jejich nákupu nepřesvědčilo.
2/5

Macadamia nut brittle (Haagen-Dazs)

Koupeno - Billa. Balení - 70 g. Cena - 34,90 (akce)
Moje druhé setkání s touto  zmrzlinou ikonickou zmrzlinou - tentokrát s křupinkami z makadamiových oříšků v provedení "nanuk". Zmrzlina má hezké balení (i když ekologické srdce trochu zapláče - je totiž zabalená v celofánu a ještě papírové krabičce), čokoládová poleva hezky křupe a chuť zmrzliny je smetanová. Oříšky jsou patrné je trochu - jsou to ne moc velké kousky křupinek. A na mne je hodně sladká. A taky hodně drahá. .
3/5

Fit & slim (Topnatur)

Koupeno -  DM drogerie. Balení – 50 g. Cena - 21,90
Tyčinka určená jako doplněk stravy při nízkoenergetické dietě obsahuje psyllium a glucomanan. Základem jsou datle, kromě nich obsahuje ještě meruňky, fíky, pistacie, mandel a lněné semínko. Konzistence je tužší, ale ne tvrdá, po rozkousání se mi docela nepříjemně lepila na zuby. V chutí jsem nejvíc cítila fíky a datle, díky nímž je tyčinka poměrně dost sladká, přestože neobsahuje přidaný cukr.. Pokud hlídáte kJ, tak pozitivem je nízká energetická hodnota.
2/5

Camembert le Caractere (Du De Coeur)

Koupeno – Lidl. Balení  - 250 g. Cena – 49,90
Sýr  s bílou plísní na povrchu a 45% obsahem tuku v sušině je původem z Francie a  jak nejspíš tušíte, jde o úlovek z francouzského týdne v Lidlu. Je vyrobený z kravského mléka a je  tak akorát měkký, i když měl úplně ve středu trochu tužší  tvarohové jádro (možná chtěl ještě chvíli dozrát). Chuťově nezklamal, ale neoslnill, už jsem z francouzského týdne měla lepší úlovky.
4/5

Coulommiers le Caractere (Du De Coeur)

Koupeno – Lidl. Balení  - 250 g. Cena – 69,90
Další sýr s bílou plísní na povrchu  je  samozřejmě opět  úlovek z francouzského týdne. Má 50% obsah tuku v sušině a byl krásně krémový. Má výraznější pikatní  chuť a pokud jde o vůni, dával o sobě vědět při každém otevření lednice. Byl moc dobrý.
5/5

London dry gin and tonic (Beefeater London)

Koupeno - Billa. Balení - 250 ml. Cena - 39,90 (akce)
Míchaný alkoholický nápoj  obsahuje 4,9 % alkoholu.  Chutná jako gin s tonikem namíchaný z levného ginu (po prostudování složení je to zřejmě díky tomu, že kromě ginu obsahuje i líh). Vychlazený špatný nebyl, ale já  si raději namíchám sama (z kvalitnějšího ginu)
3/5

Skyr High protein Maracuja (Ehrmann)

Koupeno - bufet v práci. Balení - 150 g. Cena - 20 Kč
Ochucený jogurtu islandského typu má snížený obsah tuku a naopak vyšší obsah bílkovin. Samotný skyr je hustý, připomíná spíše krémový tvaroh, ochucující složka je naopak poměrně tekutá, takže po smíchání se to tak srovná. Chuťově je dobrý, jemně krémový, maracujová příchuť je znát a nepřišel mi přeslazený. Jen přidání škrobu by si výrobce mohl odpustit.
4/5

Solero Mango (Unilever)

Koupeno - Benzina. Balení - 60 g. Cena - 32 Kč.
Ovocná zmrzlina s 65% obsahem manga (dřeň, šťáva i kousky) chutná opravdu po mangu, patrné jsou i jeho kousky, i když jich tam není nijak moc.  Strukturou trochu připomíná dřeň (není tak našlehaná jako moje oblíbené Smoothie Mango . Pozitivem je absence glukozového sirupu, negativem cena, která není úplně nejnižší, ale asi se vzhledem k vysokému obsahu ovoce dá akceptovat.
5/5

Rama kostka s máslem (Unilever)

Koupeno - Cool box. Balení - 250 g. Cena - 44,90 (doporučená).
Jde o rostlinný tuk kombinovaný s máslem, z boxu jsem měla dvě varianty - klasický a ochucený mořskou solí. Své dojmy mohu asi shrnout do jednoho hodnocení - tenhle výrobek mne nenadchl ani v jednom provedení. Chutná jako margarín a po vyndání z lednice se maže stejně mizerně jako máslo. A navíc ta cena... Jen ješttě doplním, že varianta s mořskou solí je slaná jen velmi jemně.
2/5

Proteinová kaše čokoládová (Semix)

Koupeno - Lidl. Balení - 65 g. Cena - 14,90
Po zalití horkou vodou jde dobře rozmíchat, po odstátí má spíše řidší konzistenci. Chuťově je docela dobrá, není přeslazená a čokoládovou chuť je docela výrazná. Výhodou je zvýšený obsah bílkovin, takže zasytí na delší dobu.
4/5

Hellmann´s Avocado Oil

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 280 ml. Cena  - 79,90 (doporučená)
Majonéza s avokádovým olejem není špatná. Je hustá a dobře ochucená. Není problém ji použít místo klasické majonézy. Nevýhodou je vyšší cena.
3/5

 Favoritem měsíce je tentokrát sýr - Coulommiers le Caractere z francouzského týdne v Lidlu. Nad označením "propadák měsíce" jsem trochu váhala, ale nakonec bych ho asi přiřkla Ramám v kostce s přidaným máslem, které mne nezaujaly chuťově a ještě jsou podle mého názoru předražené. Ale Superželé a tyčinka Fit & slim měly taky namále.
A to je tentokrát vše. Jsem zvědavá na vaše případné ohlasy či zkušenosti...

22 komentářů:

  1. Stáni, díky za tvoji další recenzi. Já bych si určitě pochutnala na sýrech a taky na zmrzlinách. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, sýry z francouzského týdne bývají sázka na jistotu :)
      Hezké pondělí

      Vymazat
  2. Marcela Nordic Passion6. července 2020 v 9:11

    Samé novinky - pro mě. Já bych sáhla po nanzcich:). A obdivuji tu důslednosti, Stano;-). Pěkný den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, na nanuky je teď to správné období. Určitě budou nějaké i v přehledu za červenec.
      Měj se hezky

      Vymazat
  3. Pár věcí jsem také ochutnala, například majnezu s avokadovym olejem ta byla dobra. Jinak dobre tipy.

    OdpovědětVymazat
  4. Cookies z Billy naprosto miluju! Jsou hrozně dobré. Mě teda moc zaujal nanuk, i když ta cena je děs. Teď jsem vyzkoušela nanuk v příchuti lotus a ta cena byla hrozná, ale byl fakt výborný :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mne byl ten Hagen-Dazs poměrně dost sladký, víc mi chutnalo Solero (já mango miluju)

      Vymazat
  5. Stáni, jsi dobrá, že vše co ochutnáš, stihneš vyfotit a ještě nám o tom poreferovat. Některé výrobky vůbec neznám. Těším se na další Tvé ochutnávky.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, já ráda zkouším nové věci, tak se pak podělím o zkušenosti... Už se mi mobilu objevila první fotka (zmrzlina), tak za měsíc zas asi článek bude :)

      Vymazat
  6. Stáňo, tak z tvé přehlídky jsem ochutnala asi jen sýry, ty občas kupujeme. Jo, a ve frontě v Bille jsem viděla ten gin tonik a dostala jsem na něj hroznou chuť. Večer jsem si doma udělala vlastní :o)
    Měj hezký večer a díky za info! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já bych si sama tu plechovku asi nekoupila, ale přihodil ho do košíku manžel,kterému to přišlo jako zajímavý výrobek a ví, že já gin s tonikem ráda.
      Hezký večer

      Vymazat
  7. Veverko, sýry bych si dala, mňam. Zbytek bych asi oželela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráďo, sýry jsou u mne taky většinou top, ale ani ten skyr nebyl marný (ale já vím, ty znáš ten pravý, islandský, tak tomu se tenhle asi rovnat nemůže).
      Měj se pěkně

      Vymazat
  8. Ahoj, Billa má dobré produkty, nyní ji budu mít blíž, tak snad občas zajdu. Lidl = ♥ chees. Ale zaujala mne ta avokádová majonáza, cena opravdu hodně vysoká, ale zajímavé...☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, avokádovou majonézu jsem ochunala díky Brandnooz boxu - samotnou by mne asi nenapdalo si ji koupit (už kvůli té ceně)

      Vymazat
  9. Neměla jsem snad ani jeden výrobek, ale hodně mě zaujal ten druhý plísňový sýr. Mám je nejraději. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, ten druhý sýr byl fakt moc dobrý, s výraznější chutí.

      Vymazat
  10. Ahoj Stáni, nejvíce mě zaujaly sýry, což není žádné překvapení. Ty Billa sušenky jsem měla v práci v šuplíku jako rezervní svačinku a byly v pohodě. Rama kostky mám ještě pořád doma a je to zlo. Zkoušela jsem je a vůbec mi nechutnaly. Nejsem schopná se donutit je dodělat. Avokádová majonéza mě úplně neuchvátila. Toho nanuka jsem nezkoušela, nejčastěji si kupuji jen obyčejnou jahodovou dřeň nebo mrože:-) Ale ty sýry...asi si budu muset pro kousek sýru skočit do ledničky:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já mám taky sýry moc ráda, jak tvrdé, tak ty čerstvé. Jestli máš ráda dřeň nebo mrože (já taky), tak by ti mohlo chutnat to Solero, to je takové "dřeňovité". Pokud jde o Ramu, tak manžel jásal, že jsme je konečně dojedli a je od nich pokoj :)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)