pondělí 18. dubna 2022

Velikonoční tečka

 A Velikonoce jsou pryč. Obarvená vajíčka jsou rozdaná, mazanec skoro snědený a zítra mne už  zase čeká kancelář...  Zbylo jen pár fotek

 


30 komentářů:

  1. Ano, uteklo to jako vždycky hodně rychle.
    Vysočina nezklamala - koukám na ty větvičky. U nás jsou stromy v plném květu...
    Stáňo, měj pokud možno klidný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, Vysočina je přece jen "drsnější" kraj. Takže třeba ani na zahrádce nic skoro nekvetlo (narciska jedna, modřece asi čtyři a tuším dva hyacinty)
      Měj se fajn

      Vymazat
  2. Uteklo to :). Doufám, že sis Velikonoce užila :). Krásné fotky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, sice mne dostihlo nějaké nachlazení, ale i tak jsem si je užila.

      Vymazat
  3. Krásně jsi to nachystala :) Já nebarvila vajíčka, ani nic nepekla. Velikonoce nepatří k mým oblíbeným svátkům :D Ale mazanec i beránka mám moc ráda :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My beránka nepečeme - ani na něj nemáme formu. Ale mazance stačily :)

      Vymazat
  4. On ten čas opravdu děsně letí.
    S Velikonocemi ses rozloučila správnými chalupářskými fotkami.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Byl to fofr, viď? Ale podle tvých fotek byly moc krásné. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Stáňo, hezké velikonoční zátiší. My jsme byli na chalupě, tam je klid a pohoda. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Stáni, moc pěkně jsi připravila. Hezké ke kochání. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Stáni, já je letos ani neslavila, nepatří mezi mé oblíbené a už mi to přijde jako přežitá a zbytečná tradice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já mám Velikonoce docela ráda - jedna je považuji za takový začátek jara a jednak mají stabilní počet volných dní ;-). A líbí se i barvená vajíčka, mám ráda mazanec i velikonoční nádivku...

      Vymazat
  9. Stáni, ta vajíčka s lístky jsou moc pěkná. Hezké jarní zátiší, snad už to jaro konečně vyslyší volání a přijde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, já nejraději barvím v cibuli pomocí obtisknutých lístků, zkoušela jsem i voskovou batiku. Jenže letos jsem si vzpomněla na cibulové slupky pozdě, tak jsem jich měla schovaných málo a sáhla jsem i po kupovaných barvách (nakonec ale vyšly docela dobře)

      Vymazat
  10. Stáni, Velikonoce takové jaký mají být. Vajíčka krásně nabarvená a ten mazanec musel být dobrý.
    Měj se hezky Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, nebyly nijak mimořádné, ale byly příjemné. Vajíčka jsem barvila já, mazanec pekla máma.
      Mjě se fajn

      Vymazat
  11. My Velikonoce neslavíme, takže jsem je skoro ani nezaznamenala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to taky moc neprožíváme, ale mazanec, pár vajíček a velikonoční nádivka jsou vždycky.

      Vymazat
  12. Nádhera, čistá krása. TAkto si přesně představuji výzdobu. Krásný pátek přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný mazaneček :) Taky jsem pekla a jako každý rok rupl. Ale dobrý naštěstí byl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V přídpadě mazance se chlubím cizím peřím - pekla máma...

      Vymazat
  14. Ahoj Stáni,
    pěkná výzdoba, já jsem toho doma moc nestihla nachystat a fotky vlastně nemám žádné. Většinu Velikonoc jsem strávila nad maturitními slohovkami, dvě třídy mi daly fakt zabrat.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak to jsi měla perné pracovní Velikonoce...
      Měj se fajn

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)